24 تير 1396 - 08:56

همایش ارزی مدیران و کارکنان بانک سرمایه برگزار شد

همایش ارزی مدیران و کارکنان شعب ارزی بانک سرمایه به منظور بررسی عملکرد از دو منظر حجم خدمات و جذب مشتریان روز چهارشنبه مورخ ۲۱ تیر ماه برگزار شد.
کد خبر : ۷۲۲۹۸
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، همایش ارزی مدیران و کارکنان شعب ارزی با حضور قباد بهادری نژاد، معاون بانکی و عضو هیات عامل، مجتبی زمانیان، رئیس اداره حوزه مدیریت، سعید فلاح، رئیس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، احمد حاجی محمدی، رئیس اداره امور بین الملل، احمد کاوه رئیس اداره عملیات ارزی و جمعی از معاونان و کارکنان شعب ارزی بانک سرمایه برگزار شد.


در ابتدای همایش کاوه طی سخنانی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی عملکرد بانک در حوزه ارز و بین الملل، تبیین برنامه ها و سیاست های ارزی بانک و بررسی مسائل این حوزه عنوان کرد از همکاران خواست تا با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به بهبود روند فعالیت های ارزی بانک یاری رسانند.


در ادامه حاجی محمدی نیز گزارش مختصری از عملکرد ادارات ارز و بین الملل طی یکسال گذشته ارائه نمود و فعالیت های این ادارات را در حوزه های مختلف ضمانت نامه های ارزی، کارت سبز گمرکی، انعقاد قراردادهای بین المللی، پیگیری مطالبات ارزی، تجهیز و توسعه شعب، حواله های ارزی و تدوین دستورالعمل های لازم و ابلاغ به شعب ارزی و سایر فعالیت های مربوطه تشریح نمود.


شایان ذکر است در پایان نشست همکاران حاضر به طرح سوالات و مسائل خود در حوزه های مختلف اعتبار اسنادی، اعتبارسنجی و سایر مسائل مربوطه پرداختند و مدیران حاضر در جلسه نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داده و راهکارهای لازم را بیان کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر