رشد ۲۲۸۰ واحدی شاخص کل بورس از ابتدای سال

تعداد ۷۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم و حق‌تقدم از ابتدای سال تاکنون و در مدت ۷۲ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده ضمن اینکه شاخص کل بورس نیز ۲۲۸۰ واحد رشدداشته است.
کد خبر : ۷۲۳۱۹
بورس اوراق بهادار

به گزارش ایبِنا؛ از ابتدای سال تاکنون در مدت ۷۲ روز معاملاتی، تعداد ۷۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۸۱ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۹۸ هزار و ۱۱۵ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۳ میلیارد و ۳۱ میلیون سهم به ارزش ۹۶ هزار و ۷۲۷ میلیارد ریال در یک میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۷۲ نوبت در بازار اول؛ ۲۵ میلیارد و ۴۶۱ میلیون سهم به ارزش ۶۰ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۹۵۷ نوبت در بازار دوم؛ ۲۱ میلیون سهم به ارزش ۲۱ هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال در ۵۷۸۶ نوبت در بازار بدهی؛ ۳ میلیارد و ۵۳۷ میلیون سهم به ارزش ۲۷۹ میلیارد ریال در ۹۶۳ نوبت در بازار مشتقه و ۲۱۹ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۳۵۰ میلیارد ریال در ۱۱ هزار و ۵۳۷ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۷۹ هزار و ۵۰۹ واحد رسیده است که حکایت از ثبت رشد ۲۲۸۰ واحدی و ۳ درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۴۹۱ واحد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۱ هزار و ۱۴۲ واحد رشد مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر