31 تير 1396 - 09:23
مدیرعامل شرکت پیشگامان پویا مطرح کرد:

خروج از رکود تورمی با ارائه خدمات کارت اعتباری تسهیلات خرد

مدیرعامل شرکت پیشگامان پویا گفت: ارائه خدمات کارت اعتباری در حوزه تسهیلات خرد از ابزارهای بانکی برای خروج از شرایط رکود تورمی است.
کد خبر : ۷۲۳۷۹
مجید شکوهی

مجید شکوهی مدیرعامل شرکت پیشگامان پویا (شرکت کارت اعتباری وابسته به بانک ملی ایران) در گفتگو با خبرنگار ایبِنا افزود: یکی از ابزارهای بانکی و مالی که در شرایط رکود تورمی می‌تواند به برون رفت از وضعیت و دستیابی به ثبات مالی کمک کند، ارائه خدمات کارت اعتباری در حوزه تسهیلات خرد و جایگزین کردن تسهیلات خرد به جای پرداختن به تسهیلات کلان است.


وی افزود: با توجه به اینکه مخاطبان کارت‌های اعتباری اقشار با درآمد متوسط هستند، ارائه خدمات کارت اعتباری به افزایش قدرت خرید مردم کمک می‌کند که در نتیجه افزایش عرضه و تقاضا را در پی خواهد داشت و می‌تواند چرخه مثبتی را در جهت گردش نقدینگی در کشور ایجاد و به افزایش تولید و عرضه کالا و خدمات در کشور کمک کند.
شکوهی تصریح کرد: کارت اعتباری بانکی اگر درست تدوین شود و از سیاست‌های افراطی و تفریطی در آن اجتناب شود، می‌تواند عامل موثری در تبدیل روند منفی رکود اقتصادی به روند مثبت رشد اقتصادی شود.
وی با بیان اینکه در حوزه کارت اعتباری به دلیل اینکه نمی‌توانیم تضمین و وثیقه از مشتریان بگیریم، بحث اعتبارسنجی از ابزارهای بسیار مهم است، گفت: باید در کنار ارائه خدمات بانکی به مشتریان اعتبارسنجی به صورت سیستمی اعمال شود که در بخش کاری خودمان این بخش را در نظر گرفتیم و توانستیم به عنوان فعال بانکی بخش قابل توجهی از بازار کارت اعتباری که حدود ۶۰ درصد از سهم بازار است، به خودمان اختصاص دهیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر