بیمه آسیا ۷۰ ریال سود تقسیم کرد/ رشد ۲۱ درصدی حق بیمه تولیدی

نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا از سود ۱۵۵ ریالی هر سهم و تقسیم ۷۰ ریال سود بین سهامداران این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۷۲۴۳۸
پیش بینی رشد 20 درصدی بیمه آسیا

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه آسیا، ابراهیم کاردگر با تأکید بر روند رو به رشد تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۵، گفت: تولید حق بیمه در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۲۷ هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال شد که نسبت به سال ۱۳۹۴ با ۲۱ درصد رشد همراه بوده است.


مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور ۹۲ درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی صبح امروز دوشنبه برگزار و صورت های مالی سال ۱۳۹۵ این شرکت به تصویب رسید.


مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به نسبت خسارت ۶۸ درصدی در سال ۱۳۹۵، اظهار داشت: شرکت بیمه آسیا در سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۱۸ هزار و ۸۴۹ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان پرداخت کرده است.


کاردگر در ادامه با مقایسه درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ از رشد ۱.۴ درصدی درآمد سرمایه گذاری بیمه آسیا در سال ۱۳۹۵ خبر داد.


نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با اشاره به سهم ۱۰.۱ درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و ۱۶.۲ درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که روند رو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱۳۹۶ همچنان ادامه داشته باشد.


بنابراین گزارش، بخش بعدی مجمع، پاسخگویی مستدل به بندهای گزارش حسابرس بود که در نهایت صورت های مالی سال ۱۳۹۵ بیمه آسیا به اتفاق آرای حاضرین  مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا به تصویب رسید.


انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا بخش پایانی مجمع بود که براساس آن سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیرالانتشاربرای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر