02 مرداد 1396 - 10:11
مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت خبر داد؛

سرویس‌های جدید ارزی بانکی فعال شد

مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت از اقدامات این بانک برای سرویس های جدید ارزی خبر داد.
کد خبر : ۷۲۷۰۹
ترک تبریزی

مرتضی ترک تبریزی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا ، افزود: از سال گذشته به سمت بانکداری مدرن حرکت و تلاش کردیم با روش‌های مدرن سرویس‌های جدیدی را به وجود آوریم و به خصوص در حوزه ارز کار جدیدی را شروع کردیم که سرویس‌های ستاد ارزی را بروز کنیم ودر حال حاضر این سرویس‌ها در ستاد فعال شده است.


 وی با بیان اینکه،  همراه بانک ملت با توجه به علاقه‌مندی مشتریان به حوزه تلفن همراه در روزهای اخیر با بیش از ۱۰۰ سرویس عرضه شده است، اظهار داشت:در حال حاضر با حمایت بانک ملت بعد از حدود دو دهه صاحب شش شرکت هستیم که برخی از این شرکت‌ها از جمله به‌پرداخت در بورس پذیرفته شده و در حال فعالیت هستند.


وی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها با حمایت بانک رشد و نمو پیدا کرده‌اند و در حوزه‌های مختلف در حال ارائه سرویس به مشتریان هستند، گفت: در واقع سوپرمارکتی از محصولات آی تی داریم که از لایه زیرساخت شروع می‌شود و تا لایه‌های سرویس ادامه پیدا می‌کند.


ترک تبریزی با بیان اینکه سعی کرده‌ایم جدیدترین سرویس‌ها را به مشتریان عرضه کنیم، گفت: همراه بانک ملت در روزهای اخیر با بیش از ۱۰۰ سرویس عرضه شد.


وی ادامه داد: با توجه به علاقه‌مندی مشتریان به حوزه تلفن همراه سعی کردیم محصولات خود را روی تلفن همراه متنوع و بروز کنیم، همچنین آپشن nfc روی این محصول فعال و در حال کار است.


مدیر فناوری اطلاعات بانک ملت تاکید کرد: در حوزه فین‌تک‌ها با توجه به علاقه‌مندی و چابکی که در شرکت‌ها وجود دارد سعی کردیم بدون تصدی‌گری و با حمایتی که انجام می‌دهیم دو شرکت شقایق و صنایع یاس را مسئول این کار کنیم که مسئولیت هماهنگی و همکاری و حمایت از فین‌تک ها را بر عهده‌ دارند.


ترک تبریزی تصریح کرد: آینده متعلق به فین‌تک‌ها است و سرویس‌های سمت مشتری از جانب فین‌تک‌ها باید ارائه شود و بانک باید بتواند با ارائه سرویس‌های بانکداری باز و ایجاد core banking سرویس‌های لازم را به مشتریان ارائه کند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها