02 مرداد 1396 - 11:58
از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سداد؛

رونمایی از پرداخت درون برنامه ای بر روی اپلیکیشن مایکت

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از پرداخت درون برنامه ای(SDK) بر روی اپلیکیشن مایکت رونمایی کرد.
کد خبر : ۷۲۷۱۹
رونمایی سداد NFC

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمدمهدی صادق، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این مراسم گفت: استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی در حال حاضر در صنعت پرداخت به دلیل سختی شیوه سنتی برای کاربران روبه افزایش است.


وی افزود: در پرداخت‌های اینترنتی تعداد المان‌هایی که کاربر در هر پرداخت باید وارد کند، زیاد است از این رو شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این محصول امکان پرداخت سریع را در اپلیکیشن های تلفن همراه با پرداخت های درون برنامه ای فراهم کرده است.


صادق تصریح کرد: ارائه این محصول می‌تواند گام مؤثری در بهره‌مندی بیشتر از فضای اپلیکیشن های موبایلی داشته باشد و شرکت پرداخت الکترونیک سداد باهدف فراهم کردن روش‌های پرداخت نوین، از این ابزار در فاز اول با اپلیکیشن مایکت رونمایی کرده است.


 وی افزود: امیدوار هستیم در روزها و ماه‌های آتی اپلیکیشن های بیشتر و متنوع‌تری بتوانند از این ابزار استفاده کنند.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد یادآور شد: این شرکت با طراحی این ابزار، امکان پرداخت درون برنامه را برای اپلیکیشن های موبایلی فراهم کرده و عملیات پرداخت را برای مشتریان و دارندگان کارت تسهیل کرده است ازاین‌رو اپلیکیشن ها می‌توانند با استفاده از این ابزار با حفظ امنیت به سمت توسعه محصولات در حوزه پرداخت حرکت کنند.


 صادق در پاسخ به این پرسش که طراحان اپلیکیشن‌ها چگونه می‌توانند برای استفاده از محصول اقدام کنند، گفت: طراحان اپلیکیشن ها می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد و یا تماس با واحد بازاریابی درخواست خود را ارائه دهند.


وی ادامه داد: در مرحله اول اپلیکیشن های معتبر برای بهره‌مندی از این محصول در اولویت قرار دارند و در ادامه در تلاش هستیم استفاده‌کنندگان از این سرویس را گسترش دهیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها