03 مرداد 1396 - 10:32

مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران در طرح ضربتی وام ازدواج

طرح ضربتی اعطای تسهیلات ازدواج با هدف کاهش صف دریافت کنندگان این تسهیلات و با اولویت مناطق محروم از ابتدای مرداد ماه در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران آغاز شد و تا پایان شهریور ماه، ادامه خواهد یافت.
کد خبر : ۷۲۷۶۱
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به احیای سنت پسندیده ازدواج، به عنوان تنها بانک قرض الحسنه همراه با ده بانک دیگر در طرح ضربتی پرداخت تسهیلات ازدواج مشارکت دارد. این طرح که از ابتدای مرداد ماه و با اولویت مناطق کمتر برخوردار آغاز شده و تاپایان شهریور ماه امسال ادامه خواهد داشت.


پرداخت وام ازدواج طرح ضربتی بانک مرکزی توسط بانک های برگزیده، تنها از طریق سامانه مربوطه و رعایت اولویت های تعیین شده استانی و همچنین مدت زمان انتظار در صف دریافت وام قرض الحسنه صورت خواهد گرفت.


شایان ذکر است، همچنین با عنایت به اینکه یکی از اصولی ترین راهبردها و سیاست های مدیران ارشد و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر مبنای تحقق مسئولیت های اجتماعی پایه ریزی شده است، شعب این بانک با تمرکز بر ارائه خدمات اجتماعی به اقشار آسیب پذیر، همچون اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، کمک هزینه درمان بیماری‌های خاص، تامین مایحتاج ضروری نیازمندان وکارآفرینی و اشتغالزایی، در نهضتی عملی برای ارتقای سرانه رفاه و سلامت اجتماعی کشور، گام های بلندی برداشته اشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر