03 مرداد 1396 - 11:41

احتمال عرضه بلوکی سهام به‌پرداخت ملت

مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت گفت: ۱۰ درصد سهام این شرکت قرار است شناور شود اما ممکن است سهامدار تصمیم بگیرد که درصدی را نیز به صورت بلوکی عرضه کند.
کد خبر : ۷۲۷۷۰
بورس اوراق بهادار

رستم شاه‌گشتاسبی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به عرضه اولیه سهام به‌پرداخت ملت گفت: ۱۰ درصد سهام این شرکت قرار است شناور شود و طی مذاکراتی که سهامدار عمده بانک ملت با سازمان بورس داشت قرار بود عرضه اولیه با ۵ درصد انجام شود و ۵ درصد هم بعد از ثابت شدن قیمت به مرور زمان ارائه شود.


وی افزود: قیمت عرضه اولیه نماد به پرداخت ملت ۱۷۵۰ تومان بود که با کف قیمت ۱۶۶۹ تومان و سقف ۱۷۵۰ تومان ثبت سفارش شد و با توجه به استقبال خوبی که صورت گرفت، قیمت عرضه ۱۷۵۰ تومان کلید خورد و پس از آن نیز رشد داشت.


شاه‌گشتاسبی تصریح کرد: پس از عرضه اولیه سهام با توجه به سودی که برای سال ۹۶ پیش‌بینی کرده بودیم تقریبا با نسبت قیمت به سود ۶.۵ فروش رفت، در صورتی که نسبت قیمت به سود (P/E) صنعت رایانه در حال حاضر ۹.۵ است که با توجه به سود ارائه شده پیش‌بینی می‌کنیم که سهام، پتانسیل گذر از قیمت ۲۵۰۰ تومان را دارد.


مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت تاکید کرد: سهامی که قرار است به صورت شناور عرضه شود همان ۱۰ درصد است اما ممکن است سهامدار تصمیم بگیرد که درصدی را نیز به صورت بلوکی عرضه کند.


برچسب ها: سهام به پرداخت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها