03 مرداد 1396 - 12:41

معاون اعتباری بانک صادرات ایران بر لزوم وصول مطالبات تأکید کرد

معاون اعتباری مدیر عامل بانک صادرات ایران به اتفاق روسای ادارات کل ارز و اعتبارات از مدیریت شعب استان هرمزگان بازدید کرد.
کد خبر : ۷۲۷۸۲
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، یوسفیان معاون اعتباری مدیر عامل ضمن بازدید از ظرفیتهای اقتصادی استان هرمزگان، به بررسی عملکرد مدیریت شعب این استان در مقوله اعطای تسهیلات، ضمانت نامه های ریالی و ارزی، اعتبارات اسنادی ریالی و ارزی و همچنین مطالبات پرداخت.
یوسفیان با اعلام اینکه بانک صادرات ایران در استان هرمزگان توانسته با ٣ درصد حاشیه سود مثبت در اسفند ماه سال ٩٥ و همچنین ۲/۷ درصد حاشیه سود مثبت در پایان خرداد ماه ٩٦ عملکرد مناسبی داشته باشد، اصلی ترین شاخص جهت بررسی عملکرد بانک را حاشیه سود عنوان کرد و عملکرد کارکنان بانک در استان را مورد تقدیر قرار داد.
بنابراین گزارش، معاون اعتباری مدیر عامل، مهمترین دغدغه موجود را فاصله گرفتن قیمت تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات برشمرد و افزود: به منظور دستیابی به حاشیه سود مناسب علاوه بر کاهش بهای تمام شده پول، افزایش نرخ موثر تسهیلات نیز ضرورت داشته و باید مد نظر یکایک کارکنان بانک قرار گیرد.
وی همچنین با اشاره به پتانسیل های اقتصادی موجود در استان هرمزگان، پرداخت تسهیلات در قالب خرید دین را مورد تأکید قرار داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر