04 مرداد 1396 - 10:11

برنامه استراتژیک بانک صادرات برای همگامی با بانکداری بین الملل

‌مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه استراتژیک تدوین شده این بانک برای همگامی با بانکداری بین الملل و تبدیل شدن به برترین بانک کشور خبر داد.
کد خبر : ۷۲۸۱۱
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی در بازدید از شعب استان گیلان شامل رضوانشهر، لشت نشاء، دستک، چاف و بندرکیاشهر، با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران بصورت هدفمند تلاش کرده است با شناسایی و اجرای استانداردهای بین المللی و حرفه ای در صنعت بانکداری به الگویی برجسته در بازار رقابتی بین بانکی تبدیل شود، افزود: البته از نظر شاخص های موجود، هنوز تا هدف گذاری های انجام شده فاصله زیادی داریم اما اطمینان داریم که مسیر حرکت بانک صادرات ایران کاملا مثبت و امیدوار کننده است.


وی ادامه داد: برنامه استراتژیک در بانک توسط متخصصان و کارکنان با تجربه تدوین و بزودی تحولات بزرگی را در سطح سازمان از نظرکیفیت خدمات، تنوع محصولات و شیوه های ارائه سرویس های بانکی به مشتریان شاهد خواهیم بود.


مدیرعامل افزود: استاندارد سازی عملکردها، چابک سازی سازمان، ارائه خدمات به مشتریان متناسب با خواسته و انتظارات آنان و همچنین ارائه خدمات نوین مبتنی بر نرم افزار های تحت وب و گوشی های هوشمند از رئوس برنامه های استراتژیک بانک هستند.


وی در این دیدارها با اشاره به لزوم همراهی کارکنان شعب اظهار داشت: تحقق اهداف بانک در گرو تلاش کارکنان صدیق و زحمتکش آن است و بر خود لازم می‌دانم که ضمن حضور در واحدهای صف به خصوص شعب دور از مرکز استان، از دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها آگاه و از پیشنهادها و نظرهایشان در پیشبرد برنامه‌های بانک بهره‌مند شوم


مدیرعامل بانک صادرات ایران مهمترین دارایی بانک را اعتماد مشتریان معرفی کرد و گفت: باید با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع تلاش نمائیم به انتظارات مشتریان پاسخ داده و وفاداری آنان به بانک را افزایش دهیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر