به گزارش ایبِنا، فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.
وی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در حوزه نظارت بر سرویس های ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طور مستمر بررسی و اطلاعرسانی میشود.
شکایات در دست اقدام | شکایات رسیدگی شده | شکایات ثبت شده | نام اپراتور | ردیف | ||
درصد | تعداد | درصد | تعداد | تعداد | ||
۲۴ | ۳۸۳ | ۷۶ | ۱۲۴۷ | ۱۶۳۷ | ارتباط سیار | ۱ |
۱۶ | ۲۱۱ | ۸۴ | ۱۱۰۷ | ۱۳۲۳ | ایرانسل | ۲ |
۷ | ۸ | ۹۳ | ۱۰۵ | ۱۱۳ | رایتل | ۳ |