04 مرداد 1396 - 15:28

ارزیابی عملکرد اپراتورهای سیار براساس شکایات مشترکان

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد اپراتورهای تلفن همراه براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه ۱۹۵ خبر داد.
کد خبر : ۷۲۸۴۵
بانکداری الکترونیک

به گزارش ایبِنا، فلاح جوشقانی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه تلفن همراه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶ بررسی و ارزیابی شده است.
وی افزود: بر این اساس دربازه زمانی سه ماهه اول سال ۹۶، تعداد ۳ هزار و ۷۳ شکایت در حوزه نظارت بر سرویس های ارتباطی در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که از این تعداد به ۲ هزار و ۴۵۹ شکایت رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات مشترکان از دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال ۹۶، به طور مستمر بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.
 















































شکایات در دست اقدام



شکایات رسیدگی شده



شکایات ثبت شده



نام اپراتور



ردیف



درصد



تعداد



درصد



تعداد



تعداد



۲۴



۳۸۳



۷۶



۱۲۴۷



۱۶۳۷



ارتباط سیار



۱



۱۶



۲۱۱



۸۴



۱۱۰۷



۱۳۲۳



ایرانسل



۲



۷



۸



۹۳



۱۰۵



۱۱۳



رایتل



۳





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر