08 مرداد 1396 - 10:54
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی؛

محوریت فعالیت بانک صنعت و معدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن در راستای اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به محیط کسب و کار اقدامات بسیار مثبت و ارزنده را انجام داده است.
کد خبر : ۷۲۹۵۴
بانک صنعت و معدن

سید احسن علوی درخصوص اقدامات بانک صنعت و معدن در ایجاد فضای کسب و کار افزود:: خوشبختانه بانک صنعت و معدن در راستای اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به محیط کسب و کار اقدامات بسیار مثبت و ارزنده را انجام داده است.
وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن افزود: به طور کلی معدل عملکرد بانک مثبت است چراکه این بانک با ایجاد فضای کسب و کار پویا و رونق تولید داخلی کشور در مسیر تحقق خواسته های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است و توانسته در این مسیر به وظایف خود به درستی عمل کند .
علوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولید در کشور با وجود قاچاق، باندهای مافیا و دست های پنهان وضعیت مناسبی ندارد و با یک بانک و یا یک فرمول خاص نمی توان به حل مشکل تولید پرداخت بلکه با تقویت تولید داخلی، رشد اقتصادی و رونق تولید، موانع برطرف خواهد شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه موفقیت یک موسسه یا سازمان نگاه مثبت و دوراندیشانه یک مدیر خبره مانند مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مجموعه است. در بانک صنعت و معدن همکاری و هماهنگی پرسنل و ساختار نظارتی منسجم و پویایی بسیار خوبی به چشم می خورد.
وی خاطرنشان کرد: اگر نماینده ای از سوی بانک صنعت و معدن در کمیسیون عمران حضور پیدا کند تا گزارشی از عملکرد بانک و نحوه توزیع تسهیلات و اعتبارات در سطح کشور را ارائه بدهد در آگاهی و تغییر ذهنیت نمایندگان نسبت به فعالیت بانک ها مثمر ثمر خواهد بود در ضمن لازم است بانک صنعت و معدن گزارش عملکرد خود را به تفکیک استان ها به نمایندگان ارائه دهد.
به گفته علوی محوریت فعالیت بانک صنعت و معدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و امید است که در این مسیر حرکت کند و در اجرای توصیه های رهبری بیش از پیش موفق باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر