09 مرداد 1396 - 12:42

اطلاعیه موسسه کاسپین درباره تعاونی‌های منحله ۸ گانه

موسسه کاسپین درباره انتشار تصویری با عنوان خلاصه وضعیت سپرده‌ها در فضای مجازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر : ۷۳۰۲۵
کاسپین

به گزارش ایبِنا، در این اطلاعیه آمده است: پیرو انتشار تصویری با عنوان خلاصه وضعیت سپرده ها در فضای مجازی، لازم می داند مواردی را به شرح ذیل جهت اطلاع و هوشیاری سپرده گذاران عزیز به استحضار برساند.


تصویر مورد نظر به هیچ وجه به مجموعه کاسپین تعلق نداشته و صرفاً یک فایل ایجاد شده جعلی است و اساساً این برگه جعلی در هیچ یک از شعب موسسه نه وجود دارد و نه مورد استفاده قرار می گیرد.


در شرایط خاص فعلی و به دلایل مشخص، عده ای سوء استفاده گر با هدف بر هم زدن نظم و اخلال در روند بررسی و تعیین تکلیف حساب های سپرده گذاران محترم اقدام به انتشار اخبار دروغ و اسناد جعلی می کنند که هوشیاری و دقت سپرده گذاران را می طلبد و به منظور جلوگیری از  فریب و دروغ های منتشر شده باید مستندات لازم را فقط از شعب مجاز این موسسه استعلام و دریافت نمایند.


هرگونه اطلاع رسانی در زمینه وضعیت موجود، روند تغییرات و هر رویدادی مستقیما از سوی روابط عمومی موسسه به صورت لحظه ای اطلاع رسانی خواهد شد. از اینرو سپرده گذاران می توانند هرگونه ابهام، پرسش و یا مشکل را از طریق تلفن پاسخگویی ۴۲۷۵۹ – ۰۲۱ داخلی ۴۰۵ و یا ایمیل info@caspianci.ir مطرح و پاسخ های خود را از کارشناسان مربوطه دریافت نمایند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها