10 مرداد 1396 - 12:20

سفر ترکان به منطقه آزاد ماکو/ بازدید از پروژه های در دست احداث

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفری سه روزه به منطقه آزاد ماکو، از پروژه های دردست احداث، سرمایه گذاری های انجام شده و فعالیت های در دست اقدام این منطقه بازدید می کند.
کد خبر : ۷۳۰۶۸
مناطق آزاد

به گزارش ایبِنا از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی (فرینا)، اکبر ترکان در بدو ورود به ماکو مورد استقبال حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاونین و مدیران این سازمان قرار گرفت.


وی در روز اول سفر خود از پروژه های ترمینال اصلی فرودگاه ماکو، ساخت جاده مرگنلر به پلدشت، تعریض جاده مرگنلر به ماکو و جاده شوط، پارک بانوان و سالن کشتی در شهرستان شوط، پروژه جاده لجستیک (کمربندی ساری سو) و شهرک صنعتی سنایع سبک بازدید می کند.


ترکان همچنین در پایان روز اول بازدید خود از منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاران این منطقه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.


مشاور رییس جمهوری در روز دوم (چهارشنبه ۱۱ مردادماه) حضور در منطقه آزاد ماکو از ساختمان شماره ۲ سازمان منطقه آزاد ماکو واقع شده در شهر بازرگان بازدید می کند.


همچنین بازدید از مراحل مرمت و نوسازی کاخ موزه باغچه جوق، پروژه احداث مهمانسرا و بازارچه مرزی امید در شهرک ولیعصر، پایانه ۱۲ هکتاری صادراتی در جاده ساری سو در همجواری مرز بازرگان، بوستان امام خمینی (ره) و قلعه قبان از دیگر برنامه های دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ماکو خواهد بود.


ترکان در روز سوم (پنجشنبه ۱۲ مردادماه) حضور در ماکو از سه پروژه سرمایه گذاری شده در منطقه آزاد ماکو بازدید می کند. هتل ۵ ستاره جواهر، کارخانه فروآلیاژ با سرمایه گذاری مستقیم کشور هند و نیروگاه تولید برق از جمله مواردی است که در این روز مورد بازدید قرار خواهد گرفت.


اکبر ترکان را در این سفر محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق و درنا کسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همراهی می کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر