15 مرداد 1396 - 11:55

رونمایی از اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین سکه و طلا

اولین اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین سکه و طلا با نام سرمایه رونمایی شد.
کد خبر : ۷۳۱۷۲
بانکداری الکترونیک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، استفاده از اینترنت در دنیای امروز باعث شده کسب و کارهای نوپا در دنیا رونق بگیرند که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این میان یکی از پرمخاطب ‌ترین این کسب و کارهای نوین خرید و فروش آنلاین است؛ تبدیل خرید و فروش از روش فیزیکی و حضوری به اینترنتی مزایای بسیاری دارد که علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان باعث می‌شود این فرآیند با دقت و امنیت بیشتری انجام شود.


امکان خرید و فروش آنلاین برای کالاهایی مانند طلا و سکه که قیمت آنها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است که به همین سبب طی سال‌های گذشته تعداد سایت‌هایی که این خدمت را به مشتریان ارائه می‌کنند در حال افزایش است.


در این روش افراد می‌توانند براساس قیمت لحظه‌ای سکه و طلا خرید انجام دهند و هر زمان که تصمیم به فروش داشتند سکه خریداری شده را باز هم براساس قیمت لحظه‌ای تبدیل به پول کنند. ضمن اینکه امکان تحویل سکه نیز وجود دارد و خریداران می‌توانند از طریق دریافت حضوری یا تحویل پستی سکه یا طلای خریداری شده را دریافت کنند.


اما با فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند بسیاری از کسب و کارهای الکترونیک به سمت کسب و کارهای موبایلی با استفاده از اپلیکیشن‌ها حرکت کرده‌اند. در حوزه خرید و فروش ارز نیز جای خالی اپلیکیشنی که بتوان از طریق آن در هر لحظه خرید و فروش را به سهولت انجام داد احساس می‌شد که بر این اساس سایت خرید و فروش آنلاین سکه سرمایه برای نخستین بار از اپلیکیشن موبایلی خود رونمایی کرد.


در اپلیکیشن موبایلی سکه سرمایه نیز خرید و فروش براساس قیمت لحظه‌ای سکه و طلا انجام می‌شود و این امکان را به افراد می‌دهد تا در هرزمان و باهرنرخی که اعلام می شود اقدام به خرید و فروش کنند.  


سکه سرمایه نخستین اپلیکیشنی است که به منظور خرید و فروش آنلاین سکه و طلا وارد کافه بازار شده است و دارندگان گوشی های اندروید می‌توانند این برنامه را از کافه بازار دانلود کنند. همچنین نسخه IOS این اپلیکیشن برای دارندگان گوشی‌های اپل در دسترس قرار گرفته است.


امکان خرید و فروش آنلاین سکه و طلا، انتخاب نوع تحویل به صورت حضوری یا پستی، گزارش تراکنش‌های مالی و بررسی سوابق واریز وجه از قابلیت‌های این اپلیکیشن است که می‌تواند سبب جذب خریداران به استفاده بیشتر از این ابزار شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها