16 مرداد 1396 - 10:20

گزارش ۴ ماهه تولید خودرو/ پراید پُرتیراژترین خودرو ماند

۴۱۰ هزار و ۶۷۳ دستگاه انواع خودروی سواری از ابتدای امسال تا پایان تیرماه تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰.۹ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۷۳۲۲۷
خودرو

به گزارش ایبِنا، بیشترین خودروهای سواری تولید شده در این مدت شامل ۵۶ هزار و  ۹۰۴ دستگاه انواع پراید، ۴۲ هزار و ۲۱۱ دستگاه پژو ۴۰۵، ۵۳ هزار و۳۲۰  دستگاه پژو ۲۰۶، ۳۷ هزار و ۷۵۱ دستگاه پژو پارس، ۳۷ هزار و ۷۷۶ دستگاه تیبا X۲۰۰ و ۹۱ هزار و ۷۸۷ دستگاه سمند است.


بر پایه این گزارش، همچنین ۲۹ هزار و ۶۶ دستگاه محصولات رنو، ۲۰ هزار و ۹۷۴ دستگاه خوروی ام وی ام، ۲۰ هزار و ۹۷۸ دستگاه تندر ۹۰، ۱۱ هزار و ۵۱۸ دستگاه پراید نسیم و صبا، ۱۵ هزار و۶۱۰ دستگاه جک و لیفان، ۱۰ هزار و ۴۶ دستگاه خودروی دنا، ۱۲ هزار و ۶۲۵ دستگاه برلیانس، ۱۵ هزار و۴۰۲ دستگاه (ساندرو) B۹۰ از ابتدای امسال تا پایان تیرماه تولید شده است.


همچنین در این مدت ۸ هزار و ۵۹۹ دستگاه دانگ فنگ، ۲ هزار و ۶۹۶ دستگاه رانا، ۸ هزار و ۲۹۶ دستگاه سراتو، ۶ هزار و ۳۰۶ دستگاه پارس تندر، ۳ هزار و ۹۴۱ دستگاه تیبا X۲۰۰ دو گانه سوز، یک هزار و  ۷۴۹ دستگاه مزدا ۳، ۳ هزار و ۳۳ دستگاه هایما، سوزوکی به تعداد ۲ هزار و ۶۲ دستگاه، چانگان به تعداد ۲ هزار و ۳۹۴ دستگاه و آسا به تعداد ۱۴۰ دستگاه تولید شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر