17 مرداد 1396 - 10:50
معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین:

هرگونه بی اعتمادی به نظام بانکی ضربه ای بزرگ به اقتصاد کشور است

همایش شعب استان البرز با حضور مدیران ارشد بانک ایران زمین، معاون عملیات بانکی، مدیر امور شعب استانها و پرسنل مدیریت و شعب استان البرز برگزار شد.
کد خبر : ۷۳۲۶۸
بانک ایران زمین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، پسندیده مدیر شعب استان های البرز، قزوین و زنجان در این همایش ضمن ارائه آمار و گزارش ها به عملکرد سه ساله این مدیریت اشاره کرد و اظهار داشت: طرح های انگیزشی جهت بالا رفتن بهروری مثمر ثمر بوده است بنابراین پیشنهاد می شود  اجرای این طرح ها در بالا بردن انگیزه پرسنل ارائه و به اهمیت و کارکرد خودپردازها در استان البرز  ادامه یابد.


در ادامه این همایش ادبی معاون عملیات بانکی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و پرسنل این مجموعه در برگزاری منظم و در شان بانک با اشاره به سابقه خدمت خودشان به امر مهم احساس مسئولیت در بین تک تک کارکنان پرداخته و بیان کرد: هرگونه بی اعتمادی به نظام بانکی ضربه ای بزرگی به اقتصاد کشور خواهد زد و در این اوضاع نامناسب حاکم بر نظام بانکی مسئولیت پذیری و بازاریابی در پشت میز نشستن نیست و با توجه به تعدد بانک ها و شعب آن ها بازاریابی این بانک باید بیش از پیش فعال و کلیه پرسنل حس مسئولیت پذیری را در خود فعال کنند.


ادبی با اشاره به ابزارهای موجود از جمله ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی داخلی که استفاده از آن ها کمتر شده است، گفت: با احساس مسئولیت و بازاریابی تک تک همکاران اوضاع بهتر از این خواهد شد.


معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین اظهار داشت: بانک ایران زمین یک سازمان جوان و نوپاست که  شما جوانان با رعایت چارچوب ها، دستورالعمل ها، جسارت در تصمیم گیری، احساس مسئولیت و وجدان کاری برای بالا بردن جایگاه و اسم  بانک می توانید قدمی بردارید.


همچنین  وی در پایان سخنان خود از تلاش و زحمات همکاران بازنشسته تقدیر و تشکر کردند.


مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان ها نیز در این همایش با تشکر از مدیریت این استان  بابت برگزاری همایش و گزارش کامل اظهار داشت:  در بحران ها و مواقع خاص توانائی افراد در مدیریت مشخص می شود، و امید است با تلاش و همت پرسنل جوان بانک به اهداف برنامه ریزی شده در سال ۹۶ دست پیدا کنیم.


بعد از برگزاری همایش، مدیران و کارکنان در حمایت از کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین با عنوان "برای زندگی همین یک زمین را داریم" به صورت پیاده روی جمعی در محدوده باغ های این مجموعه به موزه زیست جانوری پردیس دانشگاه کشاورزی دانشگاه تهران در استان البرز رفته و از این موزه که یکی از بزرگترین موزه های جانور شناسی کشور است، بازدید کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر