17 مرداد 1396 - 13:57

شرکت پرداخت الکترونیک سداد حامی انحصاری جشن روز خبرنگار

مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد گفت: با هدف قدردانی از اصحاب رسانه اقدام به حمایت از جشن روز خبرنگار کرده‌ایم تا از نقش موثر خبرنگاران در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک تشکر کرده باشیم.
کد خبر : ۷۳۲۹۹
سداد

به گزارش ایبِنا؛ مهندس محمدمهدی صادق با تبریک روز خبرنگار گفت: با هدف قدردانی از اصحاب رسانه اقدام به حمایت از جشن روز خبرنگار کرده ایم تا به سهم خود از نقش موثر خبرنگاران در نشر اخبار حوزه بانکداری و پرداخت الکترونیک تشکر کرده باشیم.


مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد افزود: صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک شاید بیش از هر حوزه دیگری به فضایی شفاف و عاری از ابهام محتاج است و به طور قطع حضور خبرنگاران شایسته و متعهد در این زمینه بسیار با اهمیت است.


شایان ذکر است؛ در این مراسم که در ۱۷ مرداد ۹۶ در تالار ایوان شمس برگزار می شود، مسئولان دولتی و دست اندرکاران صنعت پرداخت سخنرانی خواهند داشت.


ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی از جمله سخنرانان این مراسم هستند.


این مراسم که خبرگزاری ایبنا مجری آن است با حمایت انحصاری شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار می شود و بیش از ۱۵۰ خبرنگار حوزه اقتصادی، مدیران عامل بانک ها، بیمه، بورس و شرکت های پرداخت الکترونیکی در آن حضور دارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر