18 مرداد 1396 - 17:57

سود قطعی ۲۱ درصدی بیمه زندگی «مان» در سال ۹۵

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین سود قطعی بیمه زندگی «مان» را برای سال ۱۳۹۵، ۲۱ درصد اعلام کرد.
کد خبر : ۷۳۳۶۴
ابراهیم حمیدی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه ایران معین، ابراهیم حمیدی که صبح امروز ۱۸ مرداد و در برنامه آموزشی و مراسم تقدیر از نمایندگان برتر فروش بیمه زندگی «مان» استان فارس و در خصوص گام های اولیه شکل‌گیری و ورود بازار بیمه زندگی مان صحبت می کرد، این مطلب را اعلام کرد.


وی با اشاره به ساختار گسترده بیمه ایران اظهار داشت: شرکت بیمه ایران معین تمام تلاش خود را کرده است تا با انعطاف‌پذیر کردن و چابک سازی فرآیند طراحی و توسعه محصول و با مشارکت تمام بخش‌ها و ظرفیتهای شرکت بیمه ایران، بیمه زندگی «مان» را پشتیبانی کند.


حمیدی افزود: ظرفیت‌های خیلی خوبی در بیمه ایران وجود داشت و ما تلاش کردیم تا از این ظرفیت‌های خالی استفاده کنیم و به لطف خداوند با موفقیت این محصول، موجب تأثیرگذاری در سیاست گذاری‌های کلان بیمه‌های زندگی در کشور شدیم.


مدیرعامل بیمه ایران معین ضمن توضیح در خصوص مراحل طراحی محصول و مدل کسب و کار بیمه زندگی «مان» از شبکه فروش خواست تا محصول را بشناسند و با توجه به نیازهای مشتری آن را بفروشند؛ در توضیحات به مشتری صداقت داشته باشند و به وفاداری مشتری اهمیت دهند و هرگز در ارائه بیمه زندگی به مشتریان غلو نکنند.


وی سپس تأکید کرد: قبل از آنکه به درآمدهای حاصل از فروش فکر کنیم باید به ارزشمندی فروش این محصول و خدمتی که می‌توانیم به مردم داشته باشیم فکر کنیم؛ با این رویکرد قطعا مردم بیشتر به ما اعتماد خواهند کرد و بهتر خواهیم فروخت.


حمیدی با ابراز خرسندی از فروش بیمه زندگی «مان» گفت: تاکنون توانسته‌ایم امنیت خاطر برای بیش از ٧٥٠ هزار خانواده را ایجاد کنیم و تلاش می‌کنیم تا این رکورد را افزایش دهیم چرا که بخش عمده مردم جامعه ما بیمه زندگی ندارند و به این محصول نیاز دارند.


وی همچنین از نمایندگان عمومی و مسئولین استان خواست تا از نمایندگان تخصصی فروش بیمه‌های عمر که به تازگی در قالب آئین نامه ۵۴ کد نمایندگی گرفته‌اند و وارد بازار کار شده‌اند، حمایت کنند.


مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش پایانی سخنانش با اشاره به رتبه خوب استان فارس در فروش بیمه زندگی «مان» از مدیریت، همکاران و شبکه فروش این استان تشکر کرد و به شبکه فروش مژده داد که در سال جدید نیز از شرکت‌هایی خواهیم بود که با توجه به شرایط اقتصادی بازار، سود قابل توجهی پرداخت خواهیم کرد.


وی افزود: ما برای رسیدن به این مهم تلاش‌های زیادی کرده‌ایم که مهم ترین آنها جدا کردن درآمد حاصل از بیمه زندگی «مان» از سایر حساب ها و سرمایه‌گذاری متمرکز برای این محصول بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها