21 مرداد 1396 - 13:55
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

ارائه تسهیلات قرض الحسنه با انتقال بخشی از گردش مالی

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با انتقال بخشی از گردش مالی به حساب های قرض الحسنه در قالب طرح های حمایتی و اعتبار در حساب جاری تسهیلات دریافت کنند.
کد خبر : ۷۳۴۲۱
اکبری

به گزارش روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در دیدار با سردار منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا، در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع محرومیت ها و کاهش آسیب های ناشی از مشکلات مالی، اظهار داشت: فعالیت های این بانک طی ۴ سال اخیر و در دولت یازدهم با رویکردی کاملا اجتماعی همراه بوده و عملکرد آن نسبت به بانک های تجاری شبکه بانکی کشور کاملا متفاوت است.


اکبری ضمن تاکید به حمایت ۱۰ بانک بزرگ کشور از برنامه ها و اهداف تدوین شده برای بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: عمده کار ما در این بانک پوشش افراد محروم و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه است که در این راستا همکاری های متعددی با سایر سازمان ها، نهادها و ارگان ها انجام شده است.
وی افزود: تا کنون این بانک گام های موثر و مفیدی در حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی، بهداشت و درمان، معیشت و ازدواج جوانان برداشته است و با ۵۳۰ شعبه فعال در کلیه استان های کشور مشغول ارائه خدمات و تسهیلات قرض الحسنه به مراجعین و متقاضیان است.
اکبری با اشاره به تغیر رویکرد بانکی دنیا، از شعبه محوری به سمت گسترش خدمات بانکداری نوین، اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات ارزنده ای برای توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی انجام و با راه اندازی سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات، فصل جدید و متمایزی در ارائه خدمات بانکی به مردم ایجاد شده است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطرنشان کرد: این بانک منابع قرض الحسنه اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصاً خیرین جامعه را جذب کرده و در قالب تسهیلات قرض الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا ۴ درصد به نیازمندان جامعه پرداخت می کند.
وی ادامه داد: در سال گذشته بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه در شعب سراسر کشور پرداخت شده که این مقدار طی چهار ماه ابتدای سال جاری نزدیک به دویست و ده هزار فقره وام است.
 اکبری تصریح کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با انتقال بخشی از گردش مالی خود به حساب های قرض الحسنه این بانک در قالب طرح های حمایتی و اعتبار در حساب جاری از شعب این بانک تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر