24 مرداد 1396 - 13:28

مدیران بانک کشاورزی و ایران ارقام بر توسعه همکاری‌ها تاکید کردند

مدیران بانک کشاورزی و مدیران ارشد شرکت ایران ارقام در نشستی مشترک در کافه ATM ، بر توسعه همکاری‌ها و انجام پروژه‌های مختلف درحوزه بانکداری الکترونیک تاکید کردند.
کد خبر : ۷۳۵۷۵
ایران ارقام

به گزارش ایبِنا به نقل از ایران ارقام، در این نشست که با حضور عابد آفتابی، مدیرعامل  و مدیران توسعه بازار و امور مشتریان شرکت ایران ارقام  و محمد رضا غفوری مدیر کل امور مشتریان و  جمال حسینی فر مدیر کل اداره خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی  همراه بود؛ «محصول جدید صراف» که از قابلیت های ویژه دستگاه خوددریافت-خودپرداز(cash recycler) است، معرفی شد و زمینه های همکاری جدید میان  بانک کشاورزی و  این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست، عابد آفتابی، مدیرعامل ایران ارقام، بانک کشاورزی را یکی از مشتریان و شرکای راهبردی این شرکت دانست و گفت: ما سعی می کنیم تا علاوه بر ارائه به روزترین محصولات و خدمات بانکی به مشتریان و نظام بانکی، به تقویت همکاری ها با بانک کشاورزی در زمینه توسعه دولت هوشمند، ورود به بازارهای جدید با مشارکت بانک و خلاقیت در ارائه سرویس های جدید به مشتریان بانکی بپردازیم.
محمدرضا غفوری، مدیر امورمشتریان بانک کشاورزی نیز ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران ارقام بیان داشت: بانک کشاورزی در جهت بهره گیری از محصولات و خدمات بانکداری الکترونیک مایل است تا همکاری های مشترک خود را با این شرکت گسترش دهد.      
همچنین در این جلسه و در جریان بازدید از کافه ATM و نمایشگاه تخصصی محصولات ایران ارقام، گزارش مبسوطی از توانمندی ها، خدمات و امکانات سخت افزاری (دستگاه خوددریافت-خودپرداز و سامانه صراف» وکیوسک بانکی و کیوسک Cashless) و نرم افزاری به ویژه محصول هوش تجاری(BI) و سامانه صراف از سوی مدیران توسعه بازار و امور مشتریان و مدیران سامانه های بانکی شرکت ایران ارقام ارائه شد.


«سامانه صراف» یکی از محصولات راهبردی ایران ارقام  است که با قابلیت تبدیل ارز به ریال و برعکس می تواند پاسخگوی نیازهای گردشگران و شهروندان خارجی و داخلی در مراکز گردشگری، هتل ها و فرودگاه ها و پایانه های حمل و نقل کشور باشد.
این سامانه یکی ازخدمات ارزش افزوده دستگاه خوددریافت-خودپرداز یا Cash Recycler است که می تواند با شناسایی بارکد گذرنامه گردشگران خارجی به ایران خدمات تبدیل ارزهای خارجی به ریال را انجام داده و با محاسبه قیمت روز ارز به آنها به وجه نقد یا کارت هدیه ارائه کند. خدمات سامانه صراف تنها مختص شهروندان خارجی نیست بلکه شهروندان و مشتریان ایرانی نیز می توانند با کمک کارت های بانکی خود، ریال خود را به ارز تبدیل کنند.
خوددریافت – خودپرداز (Cash recycler) علاوه بر داشتن تمام توانمندی های موجود ATM، قابلیت دریافت اسکناس از مشتری را دارد تا پس از کنترل و شناسایی ۱۰۰ درصدی، اسکناس های سالم و غیرجعلی را دریافت و ضمن واریز آنی پول به حساب کارت مشتری، به چرخه پرداخت وجه، منتقل کند. از دستگاه خوددریافت و خودپرداز می توان به عنوان یک صراف و تبدیل ریال به ارز و برعکس استفاده کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر