26 مرداد 1396 - 17:36
اطلاعیه بانک آینده؛

نمایندگان بانک آینده پاسخ گوی سپرده گذاران تعاونی اعتبار افضل توس

بانک آینده اعلام کرد: نمایندگان این بانک در تمام شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به طور تمام وقت پاسخ‌گوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده‌گذاران این تعاونی خواهند بود.
کد خبر : ۷۳۶۵۶
بانک آینده

به گزارش ایبِنا، روابط عمومی بانک آینده در اطلاعیه ای اعلام کرد:  به اطلاع سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) می‌رساند؛ براساس ابلاغ بانک مرکزی و مصوبه مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۶ شورای پول و اعتبار، مدیریت دارایی‌ها و بدهی‌های تعاونی پیش‌گفته، به بانک آینده واگذار شده است.


 در این راستا، اطلاعات و مستندات اولیه جمع‌آوری شده و پس از هماهنگی‌های لازم با بانک مرکزی و مرجع قضائی، امر انتقال سپرده‌های سپرده‌گذاران، طبق برنامه زمان‌بندی، انجام خواهد شد. برنامه زمان‌بندی، وفق هماهنگی‌های مذکور، در اسرع وقت اعلام می شود.


 برای تسهیل امور سپرده‌گذاران عزیز، نمایندگان مطلع بانک آینده در تمام شعب تعاونی اعتبار افضل توس، به طور تمام وقت حضور داشته و پاسخ‌گوی سئوالات، ابهامات و دریافت نظرات سپرده‌گذاران خواهند بود.


 ضمناً، مرکز ارتباط بانک آینده به شماره تماس ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ در تمام مدت شبانه روز، پاسخ‌گوی سپرده‌گذاران گرامی تعاونی اعتبار افضل توس است.


در خاتمه، از سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه)، تقاضا دارد؛ با صبر و شکیبائی، خدمتگزاران خود در بانک آینده را برای انجام این مسئولیت مهم یاری نمایند.


              





ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر