28 مرداد 1396 - 13:19

نوسان قیمتی سکه در بازار/ نرخ دلار ثابت ماند

هر چند قیمت انواع سکه امروز (شنبه) در بازار تهران با نوسان همراه بود اما نرخ دلار ثابت ماند.
کد خبر : ۷۳۶۹۹
ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، بازار سکه امروز با نوسان شدید قیمتی مواجه بود به گونه ای که شاخص نرخ ها در مدت زمان اندک تغییرات زیادی داشت.


در حالی که نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه در بازار تهران  در ساعت ۳۰: ۱۲ با ۹ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه، یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان فروخته شد  این رقم در ساعت ۱۵: ۱۳ دقیقه به یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان  افزایش یافته بود.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در ابتدای معاملات روز جاری با ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان افت، یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان قیمت خورد که این رقم در لحظه تنظیم خبر یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۳۰۰ تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۵ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش ۶۲۷ هزار تومان داد و ستد شد که این رقم هم اکنون ۶۳۲ هزا رو ۷۰۰ تومان است.


در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با ۶ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۳۶۵ هزار تومان قیمت خورده بود که این نرخ هم اکنون ۳۷۱ هزار تومان است.


 هر قطعه سکه گرمی با ۳ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش ۲۴۸ هزار تومان بود که این رقم در حال حاضر ۲۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان است؛ همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در بازار امروز با ۳۴۶ تومان افت، ۱۱۸ هزار و ۲۹۶ تومان معامله شد  که به ۱۱۸ هزار و ۳۴۹ تومان است.


صرافی‌ها نیز هر دلار آمریکا را در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته ۳ هزار و ۸۲۰ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ همچنین هر یورو با ۷ تومان افت ۴ هزار ۵۴۷ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۶ تومان کاهش ۴ هزار و ۹۲۶ تومان است.


جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار (قیمت‌ها به تومان)
























































نوع سکه و ارز 


پنجشنبه شنبه
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۲۱۹۱۰۰ ۱۲۱۷۹۰۰

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم


۱۱۹۰۲۰۰ ۱۱۸۹۳۰۰

نیم سکه


۶۳۲۶۰۰ ۶۳۲۷۰۰

ربع سکه 


۳۷۱۷۰۰ ۳۷۱۰۰۰

سکه گرمی


۲۵۱۱۰۰ ۲۵۰۹۰۰

هر گرم طلا ۱۸ عیار


۱۱۸۶۴۲ ۱۱۸۳۴۹

دلار


۳۸۲۰ ۳۸۲۰

یورو


۴۵۵۴ ۴۵۴۷

پوند


۴۹۳۲ ۴۹۲۶

برچسب ها: ارز دلار سکه
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر