28 مرداد 1396 - 15:28

استان بوشهر یکی از رتبه داران سرانه منابع پرسنلی و شعب در کشور

مدیر شعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران این استان را یکی از رتبه داران سرانه منابه پرسنلی و شعب در کشور عنوان کرد.
کد خبر : ۷۳۷۱۶
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، پاساد مدیرشعب استان بوشهر بانک قرض الحسنه مهر ایران در تبیین عملکرد ۴ ماهه شعب بیان داشت: امسال، کارکنان ساعی و پرتلاش این مدیریت در راستای رهنمودهای مدیران ارشد بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده، با همدلی، همزبانی و حسن رفتار در برخورد با مشتریان، در جذب منابع جدید و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف اهتمام داشته اند.


وی در رابطه با اقدامات مثبت و موثر صورت گرفته در سال ۹۶ گفت: شعب استان بوشهر با تلاش تمامی کارکنان، حایز یکی از بالاترین رتبه ها از نظر سرانه منابع پرسنلی و شعب در بین سایر استانهای کشور است و بیشترین سطح رضایتمندی در ارائه خدمات بانکی را دارا است.


وی در رابطه با فعالیت های متنوع انجام شده در زمینه تبلیغات و بازاریابی گفت: تعامل با استانداری و فرمانداری شهرستان ها، شرکت در جلسات شورای اداری، مراجعه حضوری و ارتباط مستمر با سازمان ها و ارگان ها، از جمله ادارت دولتی، شرکت های پتروشیمی، ارگان های نظامی، دانشگاه ها، تعاونی های مختلف، شرکتهای خصوصی و غیره و همچنین انجام تبلیغات محیطی و توزیع بروشور در سطح استان، گوشه ای از فعالیت های همکاران شعب به شمار می آید.


مدیر شعب استان بوشهردر خصوص فعالیت های صورت گرفته برای کاهش میزان مطالبات تصریح کرد: با همت همکاران در سراسر استان، تلاش زیادی جهت وصول مطالبات و ارتقای میزان رعایت بهداشت اعتباری انجام شده است.


پاساد در پایان خاطرنشان کرد: امید است که همچنان با اتخاذ روشهای موثر و تصمیماتی بر پایه مشارکت همکاران که بصورت جلسه های بازاریابی و وصول مطالبات برگزار می شود، بتوانیم به اهداف عالیه دست یابیم و آینده ای پر رونق را برای بانک ترسیم نماییم.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر