30 مرداد 1396 - 09:46

صنعت بیمه؛ نیازمند عملگرایی بنگاهی

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین در یادداشتی با بیان اینکه نگاه صنعتگران بیمه به آینده است، رفع مشکلات این صنعت را نیازمند عملگرایی بنگاهی دانست.
کد خبر : ۷۳۷۸۶
بیمه

به گزارش ایبِنا، ابراهیم حمیدی در یادداشتی با تبریک انتخاب مسعود کرباسیان به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی این موضوع را اعلام کرد که صنعت بیمه؛ نیازمند عملگرایی بنگاهی است.


متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: صنعت بیمه اقتصاد ایران در شرایطی که چالش های اقتصادی و اجتماعی جدی پیش روی کسب و کارها و سیاست‌گذاران و فعالان اقتصادی قرار دارد، از این مشکلات در امان نبوده است، اما مدیران و کارشناسان این صنعت همواره کوشیده اند که نقش اصلی خود را به بهترین شکل ایفا کنند.


نگاه صنعتگران بیمه به آینده است و در آستانه ١٤٠٠ بر این باورند که رفع این مشکلات کمتر به تئوری و بیشتر به عملگرایی بنگاهی نیاز دارد و صنعت بیمه می تواند به این ترتیب نقش ایفا کند:


١- ریسک سرمایه گذاری در اقتصاد ایران بالاست و مدیریت ریسک و ایجاد اعتماد در این حوزه برعهده صنعت بیمه است. جذب سرمایه خارجی نیازمند ایجاد اعتماد است و ایفاگر اصلی این مهم برعهده صنعت بیمه است که در راستای تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تعامل با جهان است.


٢- صادرات محور شدن اقتصاد ایران نیازمند تعامل با بیمه گران جهانی است و ارتقای کیفیت و افزایش کارایی اقتصاد ایران مستلزم حضور متعامل بیمه گران داخلی و خارجی است.


٣- تاب آوری اقتصاد ایران و تحقق اقتصاد مقاومتی در درون کشور از رهگذر ارایه محصولات و خدمات بیمه ای و مشخصا توسعه بیمه های زندگی تحقق می پذیرد که سبب بهبود زندگی و معیشت مردم می شود.


ضمن تبریک انتخاب و رای عتماد بالای مجلس، اعتقاد داریم که وزیر محترم و منتخب اقتصاد، دکتر مسعود کرباسیان که عملگرایی ایشان پیش از این  در مناصب مختلف اثبات شده است می تواند موارد فوق الذکر را جامه عمل بپوشاند و بر این اساس بود، که از ایشان حمایت کردیم و در  این راه سخت و دشوار در خدمت وزیر محترم خواهیم بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر