30 مرداد 1396 - 13:58

برنامه ریزی منسجم، رمز موفقیت بانک قرض الحسنه مهر ایران است

مدیرشعب استان فارس بانک قرض الحسنه مهر ایران رمز رسیدن به موفقیت را برنامه ریزی منسجم و تعیین راهکارهای مناسب برای رسیدن به اهدف بانک دانست.
کد خبر : ۷۳۸۰۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مختاری گفت: موفقیت های بدست آمده در سال ۹۵ مرهون تلاش شبانه روزی و زحمات کلیه کارکنان استان می باشد و امید داریم در سال جاری نیز با استفاده از تمام ظرفیت ها به اهداف مد نظر دست یابیم.  


مدیر شعب استان فارس ادامه داد: ما اعتقاد داریم مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع می تواند زمینه های رشد و اعتماد مردم را فراهم نماید. از این رو همواره مردمداری را به عنوان اخلاق حرفه ای بانکداری مدنظر داشته ایم و با اتکا بر این اصل توانسته ایم به ارائه خدمات به مشتریان بپردازیم.


مختاری در رابطه با جذب منابع در ۴ ماه ابتدای سال و مقایسه آن با پایان سال ۹۵ گفت: به لطف خدا و با تشکیل کمیته بازاریابی متشکل از نمایندگان شعب و فعالیت های گسترده ای که در سطح استان صورت پذیرفته است و همچنین همکاری مداوم با سازمان ها و بهره برداری از رهنمودهای ارزشمند مدیران و زحمات بی شائبه کارکنان واحدهای صف و ستاد، رسیدن به اهداف تدوین شده دور از دسترس نخواهد بود.


وی ضمن اشاره به اهمیت نیروی انسانی و خودباوری کارکنان ادامه داد: با ایجاد انگیزه در پرسنل جوان و تحصیلکرده در استان می توان به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کرد.


مختاری تصریح کرد: تا به امروز قریب ۳۷۶ سازمان، نهاد، شرکت و هزاران نفر از مشتریان حقیقی در استان بازاریابی شده اند و با بانک در حال همکاری هستند که انشالله با گسترش شبکه بانک در استان می توان منابع قابل توجهی را جذب کرد.


مدیر شعب استان فارس در پایان، دفتر ولایت فقیه استان فارس، سازمان هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت صنایع الکترونیک ایران، شرکت آب و فاضلاب اداره تبلیغات اسلامی، شرکت توزیع برق استان، مدیریت حوزه های علمیه، دادگستری کازرون، پالایشگاه پارسیان لامرد، شهرداری اقلید و ... را به عنوان سازمان هایی که تاثیر مهمی در رسیدن به اهداف و ترویج فرهنگ پسندیده قرض الحسنه داشته اند معرفی نمود و از کلیه مدیران سازمان ها به دلیل تعامل و همکاری با بانک قرض الحسنه تقدیر و تشکر کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر