30 مرداد 1396 - 14:44
روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۳ هزار قرارداد آتی سکه

حجم معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۳ هزار و ۷۸۲ قرارداد و ارزش معاملات نیز به ۵۱۵ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۷۳۸۲۵
سکه

به گزارش ایبِنا؛ بورس کالای ایران اعلام کرد: در بازار نقدی طلا، فعالان بازار سکه و ارز روز گذشته هر دلار آمریکا را با ۴۰ ریال افزایش نسبت به دیروز ۳۸ هزار و ۲۸۰ ریال و هر قطعه سکه تمام را با ۵ هزار ریال کاهش ۱۲ میلیون و ۸۳ هزار ریال فروختند.


به این ترتیب روز گذشته، هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با ۲ هزار و ۳۱۰ ریال افزایش یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۴۰ ریال ارزش گذاری شد، اما قیمت جهانی هر اونس طلا بدون تغییر یک هزار و ۲۸۵ دلار و ۲۰ سنت ثبت شد.


همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی بدون تغییر باقی ماند و ۱۱ میلیون ۷۹۰ هزار ریال به فروش رفت، اما هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال رشد به ۶ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال رسید. هر قطعه ربع سکه و سکه گرمی نیز در معاملات روز گذشته بدون تغییر ماند و هر ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال و هر سکه گرمی ۲ میلیون ۴۸۰ هزار ریال به فروش رفت.


همچنین در معاملات آتی سکه در روز گذشته نیز ۳ سررسید آتی سکه روندی منفی و ۲ سررسید هم مثبت بودند، به طوری که قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶ با ۰.۱۲ درصد افت به رقم یک میلیون و ۲۲۷ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.


قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز افت ۰.۰۴ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۶۴ هزار تومان داد و ستد شد.


در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان خریداری شد که نسبت به روز شنبه  ۰.۰۶ درصد کاهش داشت.


از سوی دیگر قرارداد سکه آتی تحویل اسفند ماه نیز با ۰.۰۱ درصد رشد قیمت با رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت. همچنین قرارداد سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۰۴ درصد افزایش با رقم یک میلیون و ۳۷۶ هزارتومان داد و ستد شد.


برچسب ها: سکه آتی بورس کالا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر