05 شهريور 1396 - 14:11

انتقال حساب‌های تعاونی منحله «امید جلین» به کاسپین

موسسه کاسپین اعلام کرد: با اتمام فرآیند انتقال حساب (کانورت) سپرده‌گذاران تعاونی منحله امید جلین، یک گام رو به جلو در راستای رسیدگی و تعیین تکلیف سپرده‌ها برداشته شد.
کد خبر : ۷۴۰۸۷
اطلاعیه

به گزارش ایبِنا، عملیات فنی انتقال اطلاعات حساب‌های تعاونی منحله «امید جلین» به اتمام رسید و این حساب‌ها به موسسه کاسپین منتقل شد. بر پایه این گزارش، با انتقال کامل اطلاعات حساب‌های سپرده گذران تعاونی منحله امید جلین، ۴ جلسه میان هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با هیات تسویه این تعاونی برگزار شد که درجلسه آخر که روز یکشنبه ۲۹ مرداد برگزار  شد، مقرر بود تا روش‌ها و زمانبندی پرداخت بررسی و بزودی اعلام شود، اما هیات تسویه تعاونی منحله امید جلین در این خصوص همکاری لازم را نداشت.


در همین رابطه، برای رفع مشکلاتی که توسط برخی از سپرده گذاران این تعاونی منحله اعلام شده بود، موسسه کاسپین مقرر کرد تا زمان تعیین تکلیف و اعلام زمانبندی دقیق، بخشی از حساب‌ها آزاد شود.


بر همین اساس و برای سهولت امور، سپرده گذاران می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال از هر سپرده ای دریافتی داشته باشند تا به محض اعلام زمانبندی دسترسی به تمام سپرده هایشان داشته باشند.


شایان ذکر است که تا دوم شهریورماه، ۶۱۴ میلیارد ریال در قالب  ۳۷ هزار و ۱۱۵ پرداختی به سپرده گذاران تعاونی منحله امید جلین (از سوی موسسه اعتباری کاسپین) پرداخت شده که این رقم به صورت روزانه در حال افزایش است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر