06 شهريور 1396 - 12:01
ربیعی مطرح کرد؛

طراحی ساز و کار افزایش امنیت شغلی کارگران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار طراحی ساز و کاری برای افزایش سطح امنیت شغلی کارگران شد.
کد خبر : ۷۴۱۲۶
علی ربیعی

به گزارش ایبِنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی در دیدار اعضاء و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر همکاری با اتاق بازرگانی برای افزایش خدمات رفاهی به کارگران، گفت: به منظور تبادل نظر در زمینه همکاری های مشترک دیدار و گفتگو کردند.


وزیر تعاون، کار و رفاه بر طراحی ساز و کاری به منظور افزایش امنیت شغلی کارگران و تولید تاکید کرد. وی خدمات رفاهی به کارگران را امری بسیار مهم دانست و گفت: اتاق بازرگانی کشور می تواند در آینده برای افزایش این خدمات با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری داشته باشد.


شایان ذکر است در این نشست صمیمانه اعضاء و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران، احمد مشیریان معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه و سید محمدحسن زدا معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی حضور داشتند.


اعضاء و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران نیز در این نشست ضمن تبریک به ربیعی خواستار ادامه همکاری ها با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند و پیشنهادات مطرح شده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در حوزه های متخلف جهت مشارکت بسیار مثبت ارزیابی کردند.


اعضای اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کردند که انتصاب دوباره ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ویژگی های دلسوزانه وی برای جامعه کار و تولید منجر به بهبود اوضاع خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر