06 شهريور 1396 - 12:14

درخواست خصوصی‌سازی از روسای قوا/ روند واگذاری‌ها کُند است

رییس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر روند کُند خصوصی سازی، خواستار ایستادگی روسای قوا در امر واگذاری‌ها شد.
کد خبر : ۷۴۱۳۳
پوری حسینی

به گزارش ایبِنا، عبدالله پوری حسینی با اشاره به مقاومت های موجود بر سر راه اجرای خصوصی سازی در کشور، گفت: هیچ‌کس حق ندارد با اصل واگذاری‌ها مخالفت کند و بر این اساس این ادعاها که هر جا اصل ۴۴ اجرا شود، بیکاری یا رانت در پی دارد، غیرواقع است.


رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه مقاومت ها در خصوصی سازی پُررنگ شده است، افزود: در امر واگذاری ها، انرژی ما در حال هدر رفتن است و روند خصوصی سازی در کشور ما بسیار کُند پیش می رود.


پوری حسینی افزود: بر این اساس، در همایشی که چند هفته پیش برگزار کردیم ثابت شد که تعداد کارگران شاغل در شرکت‌های واگذار شده از ۱۰۶ هزار نفر به ۱۱۲ هزار رسیده است.


وی با اشاره به اینکه بهترین راه اطلاع‌رسانی در زمینه خصوصی‌سازی رسانه‌ها و افکار عمومی هستند، اظهارداشت: هر چند معرفی افرادی که در مقابل اجرای خصوصی‌سازی مقاومت می‌کنند، برای ما مشکل نیست اما این کار راه حل مشکلات نخواهد بود.


پوری حسینی گفت: اگر کسی شبهه‌ای در زمینه واگذاری ها دارد باید به مراجع قانونی مراجعه و طرح دعوا کند، نه اینکه تنها یا ادعای بیهوده داشته باشد و یا در برابر اجرای خصوصی سازی مقاومت کند.


وی با بیان اینکه مقاومت ها در خصوصی سازی پُررنگ شده است، گفت: در امر واگذاری ها، انرژی ما در حال هدر رفتن است و روند خصوصی سازی در کشور ما بسیار کُند پیش می رود؛ بر این اساس باید روسای قوای سه گانه، محکم پای خصوصی سازی بایستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر