06 شهريور 1396 - 16:15
با حضور مدیرعامل بانک صادرات ایران برگزار شد؛

نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانکها در خراسان جنوبی

​نشست شورای هماهنگی مدیران عامل بانک‌ها با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیر عامل بانک صادرات ایران و مدیران عامل سایر بانک‌ها در سالن فرمانداری بیرجند برگزار شد.
کد خبر : ۷۴۱۶۱
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، سفر یک روزه دکتر سیف، رئیس کل بانک مرکزی با هدف شرکت در کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان جنوبی، شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی و بازدید از برخی واحدهای تولیدی صورت گرفته است.


گفتنی است مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان جنوبی، آمادگی کامل این بانک برای حمایت از طرحهای تولیدی و اشتغالزا به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را اعلام کرد.


بانک صادرات ایران در سال گذشته کارنامه موفقی در زمینه اقتصاد مقاومتی داشته و برای سال جاری نیز در نظر دارد برنامه ریزی های گسترده ای در زمینه تحقق برنامه های مزبور اجرایی کند. بنابراین گزارش، شعب بانک صادرات در استان خراسان جنوبی  به ٣٤٠ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) تسهیلاتی به ارزش بیش از ٣٧ میلیارد ریال پرداخت کرده است. در این استان به ٩٢ نفر از معرفی شدگان سازمان بهزیستی نیز بیش از ٨ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. همچنین به ٧٩ متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن اقشار ویژه نیز بیش از ٤٥ میلیارد ریال تسهیلات داده شده است.
این گزارش می افزاید: در مدت مورد اشاره ١٨٠١ نفر از وام قرض الحسنه ازدواج برخوردار شدند که رقم آن بالغ بر ١٧٠ میلیارد ریال بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر