08 شهريور 1396 - 16:20

جشنواره تابستانه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش

برای شرکت در جشنواره تابستانه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش فقط تا پایان شهریورماه فرصت باقی است.
کد خبر : ۷۴۲۷۰
فروشگاه زنجیره ای

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، جشنواره تابستانه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش که با همکاری برند اویلا و فامیلا، نوین زعفران، شادلی و شرکت ماریناسان و همچنین برندهای مای بیبی و برنج آذوقه از اول مرداد ماه آغاز شده است، تا پایان شهریورماه ادامه دارد.


یک دستگاه خودروی ساندرو، ۱۹ دستگاه خودروی ۲۰۶، سه سفر تفریحی به اروپا هر کدام به ارزش ۸۰ میلیون ریال، ۶۰ سفر تفریحی به کیش به ارزش ۱۲ میلیون ریال، ۲۰ سفر زیارتی به مشهد مقدس هر کدام به ارزش ۱۵ میلیون ریال، ۸۰۰ عدد ربع سکه بهار آزادی، ۱۰ دستگاه گوشی آیفون ۷، ۷۵ عدد گوشی آیفون  SE، ۱۰۰ عدد تبلت به ارزش ۵ میلیون ریال، ۷۰۰ عدد سرخ کن،   ۷۰۰ عدد پلوپز، ۲۰۰ پک هدیه ی ویژه نوین زعفران هر کدام به ارزش ۱۲۰ هزار تومان، ۷۰۰ عدد ماشین بازی کنترلی از جوایز ارزنده جشنواره تابستانی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش است.


مشتریان برای شرکت در جشنواره تابستانه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با ۱۰ هزار تومان خرید از محصولات شادلی یک امتیاز، هر ۱۵ هزار تومان خرید از محصولات روغنی اویلا و فامیلا یک امتیاز، ۲۰ هزار تومان خرید از محصولات سلولوزی سافتلن و مرسی و بارلی یک امتیاز، هر ۳۰ هزار تومان خرید از محصولات زعفران دردانه و نوین زعفران یک امتیاز، به ازای خرید هر کیسه ۵ کیلو و ۱۰ کیلویی برنج آذوقه به ترتیب ۱ و ۲ امتیاز و با خرید یک بسته از محصولات مای بیبی ۱ امتیاز و خرید ۴ بسته ۵ امتیاز بدست می آوردند. بر همین اساس هر مشتری با خرید بیشتر از کالاهای نامبرده، امتیاز بیشتری در قرعه کشی دریافت نموده و شانس برنده شدن افزایش می یابد.


لازم به ذکر است، کد قرعه کشی جشنواره تابستانه افق کوروش در ذیل فاکتور به مشتریان اختصاص داده می شود و  این کُد می بایست به سامانه ۱۰۰۰۰۲۴۶ پیامک شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر