11 شهريور 1396 - 12:47

​حضور بانک شهر با جدیدترین خدمات بانکی نمایشگاه کتاب استانی کرج

رئیس سرپرستی منطقه ۵ بانک شهر از حضور این بانک با جدیدترین و به روزترین خدمات بانکی در نمایشگاه کتاب استانی کرج خبرداد.
کد خبر : ۷۴۳۴۷
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، شهرام عالی پور در دیدار با معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  با اعلام این خبر و با  بیان این که اقدامات زیرساختی و عمرانی در کلانشهر کرج طی سال گذشته نسبت به سایر کلانشهر های کشور بسیار مطلوب بوده است، گفت: از عمده عوامل تحقق این مهم، همکاری و تعامل کارآمد و راهگشا میان مدیریت شهری کرج و بانک شهر خواهد بود.


وی با اشاره به رضایتمندی ۹۸.۲ درصدی  ناشران و بازدیدکنندگان از خدمات بانک شهر در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت و همچنین کارنامه درخشان سال گذشته آن در تمامی نمایشگاه‌های استانی گفت: در نظر سنجی هایی که توسط وزارت ارشاد نیز انجام شد، ناشران رضایت خود را از بانک شهر اعلام کردند.


عالی پور در ادامه با اشاره به استقبال چشمگیر هموطنان از نمایشگاه های کتاب استانی و تلاش ویژه بانک شهر به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: اولین  نمایشگاه  کتاب استانی در سال ۹۶  در استان البرز برگزار می‌شود و بانک شهر با جدیدترین و به‌روزترین خدمات بانکی  از جمله  شهرنت وی و شارژ کارت شهروندی در آن حضور خواهد داشت.


همچنین حسین عطایی معاون سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  نیز  ضمن قدردانی از عملکرد بانک شهر در پروژه‌های بزرگ فرهنگی همچون برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های استانی در سال گذشته گفت: از زمان ورود بانک شهر به عنوان یک بنگاه اقتصادی به عرصه فرهنگ شاهد ایجاد تحولات زیربنایی در اجرای پروژه های فرهنگی هستیم.


وی افزود: سازمان زیباسازی شهرداری کرج در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب استانی البرز آماده هرگونه همکاری در راستای برگزاری هرچه بهتر این رویداد بزرگ است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها