14 شهريور 1396 - 12:38
کارنامه اعتباری ۱۵ ماهه بانک صادرات؛

پرداخت ۷۱۹ هزار فقره تسهیلات/ اعطای ۲۰۷ هزار وام قرض‌الحسنه

کارنامه اعتباری بانک صادرات در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال ۹۵ تا پایان خرداد ۹۶ نشان می‌دهد که این بانک بیش از ۷۱۹ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۳۶۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
کد خبر : ۷۴۵۲۴
بانک صادرات ایران

به گزارش ایبِنا، یکی از مهمترین فعالیت‌های اعتباری بانک صادرات ایران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان خردادماه سال جاری، اعطای ۷۱۹ هزار و ۹۴۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۶۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده است.


این تسهیلات برای حمایت از بنگاه‌های تولیدی بزرگ و فعال سازی ظرفیت های بالقوه بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط با هدف اشتغالزایی، خروج از رکود، حمایت از تولید داخیل و رفع نیازهای خرد جاحمعه پرداخت شده است.


بانک صادرات همچنین تامین مالی ارزی و ریالی ۸۹ طرح بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی را در ۱۵ ماه مورد اشاره برعهده داشته و در مجموع ۱۲۵ هزار میلیارد ریال در سراسر کشور اعتبار داده است.


از دیگر فعالیت های بانک صادرات، اعطای ۲۰۷ هزار و ۷۶۴ فقره انواع وام قرض الحسنه به مبلغ ۲۵ هزار و ۴۹۱ میلیارد ریال شامل وام های ازدواج، تهیه جهیزیه، درمان بیماری، تحصیل، مشاغل خانگی، کمک به زندانیان نیازمند و اشتغال زایی برای مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده است.


این بانک همچنین ۱۳ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات خرید و ساخت مسکن به مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال به جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا پرداخت کرده است.


اعطای ۱۴ هزار و ۶۹۶ فقره تسهیلات برای بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، احیای بافت های فرسوده و کمک به آسیب دیدگان ناشی از حوادث قهری از دیگر اقدامات و فعالیت های بانک صادرات ایران از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان خردادماه ۱۳۹۶ بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر