15 شهريور 1396 - 11:01

بانک رفاه و کمیته امداد تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

بانک رفاه و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف فراهم کردن زمینه‌های همکاری بیشتر و تقویت روابط فیما بین تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
کد خبر : ۷۴۵۶۳
تفاهم نامه بانک رفاه با کمیته امداد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ براساس این تفاهم نامه، بانک رفاه در راستای توانمند سازی محرومین با محوریت اشتغال به اشخاص واجد شرایط و معرفی شده از سوی کمیته امداد، تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی اعطا خواهد کرد.


سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در مراسم امضای تفاهمنامه با بیان اینکه مشارکت بانک در کمک به محرومان جامعه مایه آرامش و نشاط معنوی خانواده بزرگ بانک رفاه می‌شود، گفت: تمام تلاش ما این است که در کنار وظایف اصلی و حرفه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی خود را نیز به انجام رسانیم. انگیزه ما از همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش برای رفع محرومیت‌ها است.


مدیرعامل بانک رفاه در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با ایجاد اشتغال وتوانمند سازی مددجویان سهم مهمی در چرخه اقتصادی کشور دارد، از آمادگی بانک رفاه برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد هماهنگ با سیاست های کاری کمیته امداد  خبر داد.


سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک رفاه از جمله بانک‌هایی است که در کمک به خانواده‌های محرومان همگام با این سازمان حضور دارد، گفت: نگاه اجتماعی کمک به نیازمندان جامعه باید بین سازمان‌ها تقویت شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر