15 شهريور 1396 - 17:00
مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه خراسان جنوبی؛

تمرکز شعب استان بر ارایه خدمات شایسته به کشاورزان

مدیر شعب استان خراسان جنوبی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه بازاریابی و جذب منابع گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و عدم وجود صنعت خاص در استان خراسان جنوبی، تمرکز بر کارمندان و کشاورزان قرار گرفت.
کد خبر : ۷۴۵۹۹
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، حسین خزاعی در رابطه با جذب حساب و سپرده گذاری کارمندان نیز بیان داشت: این مدیریت در ایام مختلف با توجه به مناسبت های موجود اقدام به ارایه طرح های تشویقی و در قالب سیاست اعتباری به سازمانهای مختلف نموده است. با توجه به فصلی بودن اکثر کار ها در استان، میزان نقدینگی و بالطبع رشد منابع در ۶ ماهه آخر سال بیشتر است.


خزاعی با اشاره به تقسیم وظایف بازاریابی میان پرسنل ستاد و شعب استان گفت: با تلاش های گروه بازاریابی استان و با برگزاری جلسات متعدد با ادارات، سازمان ها، نهادها، خیرین و مشتریان ویژه، عملکرد استان از ابتدای سال جاری روندی متفاوت با سال های گذشته داشته و امید است با ادامه این عملکرد، در ماه های آتی شاهد افزایش منابع و همچنین افزایش سهم بانک از منابع قرض الحسنه استان باشیم.


وی درباره برنامه های تدوین و اجرا شده برای پیگیری و وصول مطالبات شعب استان گفت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه وصول مطالبات در استان خراسان جنوبی، اعم از مسائل اقتصادی و بازارهای فصلی که خود باعث کاهش درآمد مردم می شود، این مدیریت با بهره گیری از تمام ابزارها و ظرفیت موجود نسبت به وصول مطالبات اقدام می نماید.


مدیر شعب استان خراسان جنوبی افزود: در این خصوص ایجاد برنامه زمانبندی مشخص، سرکشی مدون و بی وقفه به شعب و بررسی روند پیگیری مطالبات معوق و مشکوک الوصول (به صورت روزانه)، برگزاری کمیته مطالبات در محل ستاد استان با حضور روسای شعب و ارایه گزارش توسط آنان و غیره از مهم ترین کارهایی است که در سطح استان انجام می گیرد.


خزاعی در رابطه با برنامه ریزی و استراتژی شعب استان برای ایام باقیمانده سال بیان داشت: این مدیریت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با تکیه بر نیروی جوانی و انگیزشی پرسنل، نسبت به دستیابی به اهداف تعیین شده گام های بنیادی برداشته و در تلاش است تا مطلوبترین عملکرد را برای پایان سال جاری رقم بزند.


وی ادامه داد: می توان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه خدمات نوین بانکی جز بانک های پیشرو و سرآمد کشور باشیم؛ البته می طلبد در این راه به منظور ارایه و معرفی موفقیت آمیز خدمات بانک تلاشی دوچندان داشته باشیم. در این راستا استان خراسان جنوبی در گام اول با تشکیل تیم های بازاریابی در سطح ستاد و صف شروع به شناسایی بازارهای جدید نموده و با مراجعه حضوری به بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی استان با در نظرگرفتن پتانسیل های موجود توانسته است در میان مردم جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید که ادامه این روند با تلاش بیشتر می تواند نام بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان برند برتر بانکی در استان به آحاد جامعه بشناساند.


مدیر شعب استان خراسان جنوبی در پایان تصریح کرد: افزایش تبلیغات، لحاظ نمودن امر بازاریابی در تمامی سطوح صف و ستاد، برنامه ریزی دقیق و هدفمند در جهت افزایش سهم بانک از بازار پولی استان، تلاش مضاعف در کنترل و کاهش مطالبات از دیگر برنامه های این مدیریت می باشد که امید است با استعانت از خداوند متعال و رهنمودهای مدیران ارشد بانک محقق شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها