16 شهريور 1396 - 10:25

تحقق اهداف پیش بینی شده منابع در پایان چهارماه ابتدای ۹۶

مدیر شعب استان مرکزی از تحقق اهداف ابلاغی استان در بخش منابع در پایان تیرماه سال ۱۳۹۶ خبر داد.
کد خبر : ۷۴۶۰۲
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عظیم حسین آبادی با اشاره اقدامات موثر انجام شده در حوزه جذب منابع گفت: استان مرکزی به عنوان یکی از استان های تأثیرگذار در زمینه دستیابی به اهداف عالیه بانک، همواره مورد توجه بوده و از این رو تلاش نموده ایم تا با یک برنامه ریزی دقیق و منسجم و استفاده از تمامی ظرفیت ها، سهم خود را از بازار موجود در استان به دست آوریم.


وی با ذکر این نکته که هدف استان در پایان سال ۹۶ و در بخش منابع، رشدی مشابه رشد ۷۵ درصدی در انتهای سال ۱۳۹۵ است گفت: تلاش شده تا با در اختیار قرار دادن ابزارهای لازم، زمینه های دستیابی به اهداف شعب در سطح استان فراهم شود.


مدیر شعب استان مرکزی با اشاره به افزایش منابع استان در سال جاری افزود: خوشبختانه در پایان تیرماه سال جاری منابع استان ۲۵ درصد رشد داشته که این موضوع خود نشان دهنده حرکت و پویایی بانک در این بخش است.


حسین آبادی بیان کرد: در زمینه رشد منابع بهره گیری از تمامی خدمات بانک مدنظر می باشد و در این میان افزایش رضایتمندی مردم جزء اولویت های اصلی استان قرار دارد.


وی گفت: سرعت در انجام امور و ارائه خدمات باکیفیت و مطابق با انتظار مشتری یکی از اهدافی بوده که خوشبختانه با تحقق آن، شاهد رشد مناسب منابع نیز بوده ایم.


مدیر شعب استان مرکزی تشکیل منظم کمیته های راهبرد و بازاریابی در سطح شعب و ستاد استان را از نکات کلیدی عنوان کرد و بیان نمود: هدف از تشکیل این کمیته ها برنامه ریزی صحیح انجام امور و همچنین ارزیابی اهداف استان از طریق این کمیته ها می باشد.


حسین آبادی از برگزاری نشست های مستمر با ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: ارائه خدمات به مشتریان حقوقی در کنار سایر مشتریان از دیگر برنامه های استان بوده است و در تلاش هستیم تا سطح ارائه خدمات در این بخش را نیز افزایش دهیم.


وی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده در سال جاری افزود: در همین زمینه و از ابتدای سال جاری تفاهم نامه های متعددی با نهادهای مختلف در سطح استان به امضاء رسیده است و مشتریان گوناگونی بانک قرض الحسنه مهر ایران را به عنوان بانک عامل خود پذیرفته اند.


وی رسیدگی به وضعیت دستگاه های کارتخوان کم کارکرد و غیرفعال و همچنین ارائه مطلوب سایر خدمات الکترونیک بانک به مشتریان را از دیگر اهداف جاری استان عنوان کرد.


مدیر شعب استان مرکزی ارائه تسهیلات به نیازمندان واقعی را از اولویت های اصلی بانک قرض الحسنه مهر ایران برشمرد و گفت: پیوستن بانک به طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج و نیز پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از مصادیق حرکت در این مسیر است و مدیریت شعب استان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز تلاش نموده تا همسو با شبکه بانک، نقش خود را در جهت ارائه مطلوب این خدمات به خوبی ایفا نماید.


وی افزود: همواره سعی کرده ایم تا با جذب منابع جدید، تسهیلات قرض الحسنه خود را در سطح گسترده تری از جامعه توزیع نمائیم و با برنامه ریزی دقیق نسبت مصارف به منابع استان را در حد مطلوب حفظ کنیم.


حسین آبادی با اشاره به روند مطالبات در استان مرکزی گفت: با توجه به رشد منابع و در کنار آن افزایش مصارف استان، مطالبات نیز کمی افزایش داشته است. در این بخش تلاش شده تا با بسیج عمومی پرسنل، نسبت به کاهش مطالبات استان اقدام گردد.


مدیر شعب استان مرکزی در پایان افزود: در انتهای تیرماه سال جاری نسبت مطالبات به مصارف استان ۸۹ صدم درصد بوده است که تلاش می کنیم این نسبت در پایان سال به نیم درصد کاهش یابد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر