19 شهريور 1396 - 12:00

ارتباط فردا در حوزه توسعه کسب و کار شرکت برتر شد

شرکت ارتباط فردا در پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، شرکت برتر در حوزه توسعه کسب و کاراعلام شد.
کد خبر : ۷۴۶۶۴
ارتباط فردا

به گزارش ایبِنا، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، امیرعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و جمعی از معاونان و نمایندگان کشور صبح امروز در محل سالن اجتماعات پارک فناوری پردیس برگزار شد.


اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های این پارک هرسال با هدف ارائه گزارش یک‌ساله عملکرد پارک  فناوری پردیس، معرفی مجموعه ها و محصولات برتر سال، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو، هم افزایی و آشنایی مجموعه ها با هم، رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه و انتخاب برترین شرکت‌های عضو پارک با حضور مدیران ارشد شرکت‌ها و نمایندگان برخی از سازمان‌های دولتی و صنعتی مرتبط با فعالیت‌های پارک برگزار می‌شود.


در بخش جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان شرکت برگزیده در حوزه توسعه کسب و کار در بین ۲۵۰ شرکت فناور و دانش­بنیان حاضر در پارک فناوری پردیس برگزیده شد. در این بخش محمد­جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و رئیس پارک فناوری پردیس تقدیرنامه و تندیس این جشنواره را به سیدحامد قنادپور، مدیر عامل ارتباط فردا اهدا کردند.


شرکت ارتباط فردا، در سال گذشته با ایجاد تغییر در ساختار سازمانی و توسعه سبد محصولات و خدمات نوآورانه خود، برنامه­ریزی مناسبی در توسعه کسب و کار خود داشته است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر