21 شهريور 1396 - 11:10

فولکس واگن به دنبال تصاحب ۸۰ درصدی سهم بازار خودروهای برقی است

رئیس شرکت فولکس واگن گفت: چشم انداز برنامه این شرکت تا سال ۲۰٢۵ میلادی، تصاحب ۸۰ درصدی سهم بازار خودروهای برقی جهان است.
کد خبر : ۷۴۷۷۳
فولکس واگن

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از فوربس، «ماتیاس مولر» رئیس شرکت فولکس واگن آلمان گفت: قصد داریم در راستای یک برنامه بزرگ، تمامی محصولات این شرکت خودروساز را برقی کنیم.


در همین حال به گفته «مولر»، فولکس واگن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ میلادی ۸۰ درصد از سهم بازار خودروهای جدید برقی را تصاحب کند؛ ضمن اینکه گروه فولکس واگن به دنبال پیشتاز شدن در عصر برقی شدن صنعت خودروسازی است.


رئیس شرکت فولکس واگن گفت: به دنبال این هستیم تا سال ۲۰۳۰ میلادی تمام خودروهای ساخت این شرکت برقی باشند و این یعنی از ۳۰۰ محصول فولکس واگن حداقل یک نمونه برقی آن در بازار وجود داشته باشد.


بر همین اساس، برنامه ای تحت عنوان «رودمپ ایی» در شرکت فولکس واگن وجود دارد که شامل سرمایه گذاری حداقل ۲۰ میلیون یورویی برای ایجاد دو پلت فورم مجزا برای ساخت خودروهای برقی با ظرفیت بالای باتری است.


«ماتیاس مولر» در پایان گفت: نسبت به نقص در موتورهای دیزلی فولکس واگن واقف هستم و این گروه به دنبال توسعه، کارآمدی بیشتر و کاهش آلودگی در موتورهای بنزینی و دیزلی خود تمرکز می کند؛ ضمن اینکه به سیستم رانشگر «سی ان جی» و سلول های سوختی بعنوان مسیری برای ورود به برقی شدن توجه خاصی می کنیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر