24 شهريور 1396 - 09:46

تغییر نام بیمه سرمد به صادرات جدی نشده است

درحالی که مدیرعامل بیمه سرمد می گوید براساس جلسات برگزار شده تصمیم به تغییر نامه این شرکت به بیمه صادرات گرفته ایم اما مدیرعامل بانک صادرات ایران این موضوع را در حد حرف عنوان می کند.
کد خبر : ۷۴۸۴۸
بیمه سرمد

به گزارش خبرنگار ایبِنا، اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه سرمد روز چهارم شهریورماه سال جاری و در مراسم افتتاح شعبه شرق این شرکت، از تلاش‌های صورت گرفته برای تغییر نام «سرمد» سخن گفت و افزود: ما تصور می‌کنیم که سهامدار و حامی خوشنامی مانند بانک صادرات، یکی دیگر از سرمایه‌های با ارزش شرکت بیمه سرمد است. به همین دلیل با بررسی‌های انجام شده، نظرسنجی‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده با متخصصان، تصمیم به تغییر دادن نام «بیمه سرمد»، به «بیمه صادرات» گرفتیم.


دلفراز ادامه داد: تردیدی نیست که تغییر نام شرکت بیمه سرمد، می‌تواند زمینه را برای معرفی بهتر این شرکت به عموم مردم فراهم کند و سرمد، که امروز شرکتی خوشنام در صنعت بیمه است را به جایگاه حقیقی خود برساند. بیمه سرمد در فعالیت چهار ساله خود، جایگاه مناسبی را به عنوان یک شرکت بیمه که همیشه حامی مشتریان و بیمه‌شدگان بوده به خود اختصاص داده است و با حمایت بانک صادرات، که سابقه ۷ دهه فعالیت در بانکداری کشور را دارد، می‌توان سرمد را به نامی آشنا و مطمئن در صنعت بیمه کشور تبدیل کرد.


با این حال سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران در گفت و گو با ایبِنا درباره تغییر نام بیمه سرمد به صادرات، گفت: این موضوع هنوز در حد حرف بوده و جدی نشده است.


بانک صادرات ایران، شرکت سرمایه گذاری خوارزمی، موسسه همیاری غدیر، شرکت آرمان صادرات سپهر و گروه اقتصادی رستا سهامداران بیمه سرمد هستند که از ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان یک شرکت مختلط بیمه ای فعالیت خود را آغاز کرده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها