24 شهريور 1396 - 11:42

ضرر ۱۵۰ هزار یورویی پاریس از دسته کبوترها/استخدام شاهین ها

مقامات پاریس اعلام کردند برای جلوگیری از ضرر ۱۵۰ هزار یورویی پرندگان پاریس به ساختمان های این شهر از شاهین های گران قیمت استفاده می کنند.
کد خبر : ۷۴۸۸۶
پاریس

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، مقامات پاریس در فرانسه به دنبال شکایت شهروندان این شهر مبنی بر آسیب رساندن کبوترها به پشت بام ها و لبه های پنجره آنها اعلام کردند، قرار است به زودی از پرندگان شکاری شاهین و باز برای ترساندن و دور کردن دسته کبوترها در این شهر استفاده کنند؛ این در حالی است که ضرر ناشی از کبوترها به بلوک های ساختمانی پاریس تقریبا ۱۵۰ هزار یورو است.


همچنین اجرای این طرح برای مقامات پاریس ۱۲ هزار و ۸۰۰ یورو هزینه دارد. قرار است در ماه آینده میلادی در آسمان پاریس به مدت ۱۰ روز از پرندگان شکاری برای دور کردن کبوترها استفاده شود. این پرندگان شکاری در مکان هایی به پرواز در خواهند آمد که کبوترها تمرکز بیشتری در آنجا دارند.


از اهداف دیگر این طرح دور شدن کبوترها برای نگرانی از انتقال بیماری توسط آنها است؛ نکته قابل توجه این است که این پرندگان شکاری فقط در یک دسته ۵ تایی که متشکل از ۳ باز و ۲ شاهین هستند، به پرواز در خواهند آمد و هزینه هر کدام ۲ هزار و ۵۰۰ یورو عنوان شده است.


برچسب ها: یورو فرانسه کبوتر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها