25 شهريور 1396 - 16:26

سرمایه شرکت ایران کیش سه برابر شد

مدیرعامل شرکت ایران کیش گفت: سرمایه این شرکت به ۲۰۰میلیارد تومان یعنی سه برابر ظرف سه سال رسیده است.
کد خبر : ۷۴۹۴۲
صادق فرامرزی

به گزارش ایبِنا، صادق فرامرزی در گردهمایی سراسری ایران کیش که صبح امروز با حضور روئسای دفاتر و نمایندگی های این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: پروژه آسان خرید شرکت ایران کیش که با همکاری بانک تجارت صورت گرفت، کامل‌ترین پروژه خرید اعتباری در بازار خواهد بود.


وی ادامه داد: یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت ایران کیش که از سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد، اپلیکیشن موبایلی پات است که با امکاناتی که در آن ایجاد شده، قابل رقابت در بازار را خواهد داشت.


مدیرعامل شرکت ایران کیش درباره اپلیکیشن پات گفت: این اپلیکیشن قابلیت انتقال کارت به کارت را مدت طولانی است که فراهم کرده و نسخه آی او اس (IOS ) پات، منوی پذیرندگان، پیش بینی بازی های لیگ امتیازدهی کاربران ، پات سلامت ازدیگرموارد اپلیکیشن پات است.


فرامرزی درباره دیگر فعالیت های این شرکت افزود: نباید فراموش کرد که این شرکت اولین دستگاه های کارتخوان (POS) جدید و مطابق با استاندارد روز دنیا را وارد بازار کرده است.


وی با اشاره به اینکه شرکت ایران کیش، توان پشتیبانی پانصد هزار دستگاه های کارتخوان را در بستر NFC دارد، گفت: سرمایه این شرکت به ۲۰۰میلیارد تومان یعنی سه برابر ظرف سه سال رسیده است.


مدیرعامل شرکت ایران کیش با تاکید بر اینکه اولین تکلیف ما تکریم ثروت های اصلی ما یعنی سرمایه های انسانی است، افزود: نرخ رشد تراکنش های ما از نرم بازار بالاتر است و این موفقیت‌ها را نباید نادیده گرفت.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر