26 شهريور 1396 - 09:41
پرویزیان در گفت و گو با ایبِنا مطرح کرد؛

حذف ارز مسافرتی در راستای یکسان سازی نرخ ارز

رئیس کانون بانک های خصوصی حذف ارز مسافرتی را اقدامی «مثبت» توصیف کرد که به اجرای طرح یکسان سازی نرخ ارز کمک می کند.
کد خبر : ۷۴۹۵۳
پرویزیان

کوروش پرویزیان در گفت و گو با خبرنگار ایبِنا درباره تصمیم بانک مرکزی برای حذف ۳۰۰ دلار ارز مسافرتی با نرخ مبادله ای از روز بیستم شهریورماه سال جاری، گفت: تصمیمات بانک مرکزی همواره در زمینه  ارز مهم بوده و در حال حاضر تصمیم بر آن است تا ارز مسافرتی حذف شده و مسافرین کشورهای خارجی ارز مورد نیاز خود را با نرخ بازار تامین کنند.


وی افزود: طبیعتا این موضوع به اجرای طرح یکسان سازی نرخ ارز کمک می کند هرچند که ممکن است در کوتاه مدت مشکلاتی را برای برخی از افراد ایجاد کند.


رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران در عین حال کلیت حذف ارز مسافرتی از سوی بانک مرکزی را اقدامی مثبت توصیف کرد.


حمایت صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از طرح های اشتغالزا در مناطق محروم


مدیرعامل بانک پارسیان همچنین درباره مشارکت صندوق قرض الحسنه این بانک در طرح ضربتی ازدواج گفت: ما به طور روزانه و هفتگی پرداخت وام های ازدواج به زوجین را براساس سهمیه پیش بینی شده از سوی بانک مرکزی پایش می کنیم.


براساس طرح ضربتی وام ازدواج بانک مرکزی، ۱۲ بانک دولتی و خصوصی با مشارکت در این طرح تلاش دارند تا صف وام ازدواج را تا ابتدای مهرماه حذف کنند.


وی عملکرد صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان را کاملا متفاوت با بانک های دیگر حتی بانک های دولتی عنوان کرد و افزود: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان از فعالیت های اشتغالزایی مجموعه بنیاد برکت در حوزه مناطق محروم و مرزی حمایت می کند.


پرویزیان ادامه داد: صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نه تنها در پرداخت وام های ازدواج بلکه در حوزه کسب و کارهای کوچک و متوسط و تسهیلات دهی به طرح های اشتغالزا در مناطق محروم و مرزی فعال است و ارتباط خوبی نیز با بانک مرکزی دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر