28 شهريور 1396 - 17:38

دستگاه ITM بانک شهر تشریح شد

مدیر پروژه ساخت دستگاه ITM جزییات این دستگاه را تشریح کرد.
کد خبر : ۷۵۱۱۱
بانک شهر

به گزارش خبرنگار ایبنا، مسلم ایرانمنش در مراسم رو نمایی از دستگاه( ITM (intelligent teller machine بانک شهر گفت: این دستگاه در ابعادی تهیه شده که قابل ورود به محیط های متفاوت باشد؛ همچنین این دستگاه به صورت دو قسمتی طراحی شده و قابلیت حمل و نقل دارد.


وی افزود: این دستگاه به گونه ای طراحی شده که قطعات آن قابل تعویض و تعمیر است.
ایرانمنش ادامه داد: ابعاد دستگاه استاندارد و کوچکتر از نمونه خارجی است و همچنین برای اولین بار در طراحی ITM از سیستم برق هوشمند و قابل کنترل از راه دور استفاده شده است.
مدیر پروژه ساخت دستگاه ITM افزود: همچنین در فناوری جدید این دستگاه برای هشدار و اخطار به مشتری از رنگ آمیزی متفاوتی استفاده شده است.


ایرانمنش گفت: این دستگاه قابلیت حمایت از تمامی کارت های هوشمند است؛ همچنین این دستگاه قابلیت شناسایی مهر برجسته را نیز دارد.


مدیر پروژه ساخت دستگاه ITM  افزود: این دستگاه مجهز به شناسایی چهره، اثر انگشت و ...  را دارد.
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی ITM ماژولار بودن دستگاه است و می توانید مطابق درخواست مشتری خدمات ارائه شده را کم یا زیاد کرد.


ایرانمنش افزود: این دستگاه به سفارش مشتری می تواند انعطاف پذیری داشته باشد و انواع خدمات بانکی را ارائه دهد. با این دستگاه می توانید یک وب کیوسک، فرابانک، ریسایکل، صراف الکترونیک یا خود بانک داشته باشید.


ایرانمنش گفت: همچنین این دستگاه دارای درب های متفاوت است و برای اولین بار در طراحی آن از سینی های دو طرفه استفاده شده است.
وی افزود؛ سیستم خنک کننده دستگاه اتوماتیک و هوشمند است و سیستم تصویری دستگاه این قابلیت را دارد که براساس قد مشتری تنظیم شود.


وی ادامه داد: همچنین این دستگاه دارای درب های متفاوت است و برای اولین بار در طراحی آن از سینی های دو طرفه استفاده شده است.


مدیر پروژه ساخت دستگاه ITM افزود: سیستم خنک کننده دستگاه اتوماتیک و هوشمند است و سیستم تصویری دستگاه این قابلیت را دارد ک براساس قد مشتری تنظیم شود.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر