28 شهريور 1396 - 19:45
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآروی شهر:

ساخت دستگاه ITM با تکیه بر توان داخلی

مدیرعامل شرکت توسعه و نوآروی شهر تاکید کرد: دستگاه ITM با تکیه بر توان متخصصان و مهندسان داخلی تولید و بومی سازی شده است.
کد خبر : ۷۵۱۱۶
رونمایی از دستگاه ITM بانک شهر

به گزارش خبرنگار ایبِنا، رضا حاجی علی بیگی عصر امروز (سه شنبه) و در مراسم رونمایی از دستگاه intelligent teller machine) ITM) بانک شهر، درباه این محصول توضیح داد: این پروژه حاصل دست‌رنج جوانان کشور است و دستگاهی که امروز ارائه شد، دستگاهی معمولی نیست.


وی با بیان اینکه از سه سال گذشته، شرکت توسعه و نوآوری شهر به عنوان مجری طرح های فناوری اطلاعات بانک شهر معرفی شد، افزود: یکی از پروژه های کلیدی در این شرکت پروژه بانکداری مجازی است که با توجه به فناوری های موجود در کشور، قوانین بانک مرکزی، رویه های موجود در فضای بانکداری الکترونیک با تلفیق آن در دستگاه ITM توسط این شرکت طراحی و ارایه شده است که حدود ۹۰ درصد خدمات بانکی را به مشتریان ارایه می کند.


مدیرعامل شرکت توسعه و نوآروی شهر با تاکید بر اینکه این دستگاه هوشمند تمام خدات ارزش افزوده و دولت الکترونیک را به مشتریان ارائه می کند، گفت: تمام سخت افزار و نرم افزار این دستگاه با توان نیروهای متخصص ایرانی طراحی و تولید شده و از منظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از نمونه های مشابه خارجی است.


حاجی علی بیگی افزود: قابلیت ویژه این دستگاه تولید آن در داخل کشور است و می تواند براساس نیاز مشتری خدمات متونعی ارائه کند.


وی ادامه داد: این دستگاه براساس نیاز کشور و صنعت بانکداری ایران بومی سازی شده است.


توانایی نصب ITM   برای شبکه بانکی


همچنین حسین محمد پورزرندی در جمع خبرنگاران درباره این دستگاه گفت: با توجه به شعار امسال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، متخصصان و مهندسان داخلی توانستند اقدام قابل توجهی داشته و یک دستگاه کاملا ایرانی را به مشتریان سیستم بانکی ارئه کنند.


وی افزود: دستگاه ITM توانایی ارائه تمامی خدمات بانکی را به بهترین شکل ممکن دارد و متخصصان ما این توان و امکان را دارند تا در صورت درخواست کل شبکه بانکی دستگاه را مطابق درخواست آن ها نصب و راه اندازی کنند.


مدیرعامل بانک شهر ادامه داد: خوشبختانه این دستگاه به گونه طراحی و تولید شده است که توانایی رقابت با نمونه های مشابه خارجی را دارد و این در حالی است که از نظر اقتصادی و قیمت تمام شده نیز، نصف قیمت مشابه خارجی است.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر