29 شهريور 1396 - 10:36
مدیرعامل پست بانک مطرح کرد:

حمایت از طرح‌های اقتصادی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار

مدیرعامل پست بانک ایران گفت: حمایت از طرح‌های دارای توجیه اقتصادی توسط این بانک با توجه به عاملیت منابع ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی، فرصت مناسبی برای کمک به ایجاد اشتغال پایدار است.
کد خبر : ۷۵۱۳۲
جلسه

به گزارش ایبِنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم معارفه تعدادی از مدیران ستادی این بانک با اشاره به طرح اشتغال فراگیر و تمرکز در زمینه اعتباری و اعطای تسهیلات ارزی به متقاضیان ازمحل منابع صندوق توسعه‌ملی اظهارداشت: باتوجه به افزایش سرمایه بانک، تأمین مالی و اعطای تسهیلات ارزی و ریالی به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی باید حرکت مؤثری در بانک درسطح ملی و اقتصادی ایجاد کنیم.  


وی‌ افزود: درراستای این مهم باید با همفکری و ارایه راهکار مناسب و با برنامه‌ریزی و نظارت با ریسک منطقی درمناطق روستایی و محروم اقدام کنیم.  


مدیرعامل پست بانک درپایان با تأکید بر نظارت‌صحیح درتمامی امور عنوان‌کرد: درحوزه اعتباری باید باساده‌سازی فرآیند پرونده‌های اعتباری از مرحله پذیرش، پرداخت و سیستم گزارش‌گیری درصد احتمال خطا در این حوزه را به حداقل برسانیم.  


مهرانی عضو هیأت‌مدیره پست بانک نیز در این جلسه، جابجایی را لازمه نشاط و پویایی درمجموعه دانست و گفت: تمامی همکاران بانک با همکاری و همیاری در زمان یکپارچه‌سازی نرم‌افزار جدید ثابت کردند که توان انجام کارهای بزرگ را در هر شرایطی دارند و می‌توانند از فرصت‌های پیش‌روی بهره لازم را برای اعتلای بانک در شبکه بانکی کشور ببرند.  


فلاح‌فر دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز در این مراسم هم افزایی واحدهای ستادی و اجرا درحوزه اعتباری را مثبت ارزیابی‌کرد و اظهارداشت: با توجه به عاملیت ارزی و ریالی صندوق توسعه ملی باید نسبت به شناسایی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و IT با تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و تأمین مالی واحدهای تولیدی و صنعتی با نظارت صحیح و دقیق اقدام کنیم.  


گفتنی است: در این مراسم سیدرحمان حسین پور به‌عنوان رییس اداره کل حوزه مدیریت و امور شرکت‌ها، اکبر غلامی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی، عباس پیرایی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و حمید محمدی نیز بعنوان رییس اداره‌کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات بانک معرفی و از زحمات و تلاش‌های آنان مدیران پیشین تجلیل شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر