01 مهر 1396 - 10:13

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس

علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
کد خبر : ۷۵۲۱۶
علی اشرف افخمی

به گزارش ایبِنا، علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد:
در این پیام آمده است:
هفته دفاع مقدس الهام گرفته از ماه محرم و عاشورای حسینی (ع)، یادآور یکی از حماسی ترین مقاومت های تاریخ ملت ایران در برابر دشمنانی است که نه تنها تمامیت ارضی بلکه آرمان ها و ارزش های حاصل از انقلاب اسلامی ایران را تهدید کردند.


دشمنان بر این خیال بودند که درخت انقلاب اسلامی نهالی است که نخستین روزهای خود را تجربه می کند و در شرایط دفاعی قابل اعتمادی به سر نمی برد. اما انقلاب برگرفته از باور و ایمان قلبی ملت نه تنها معادلات را به هم ریخت بلکه عزم ملت را بیش از گذشته و دو چندان کرده و در دوره های مختلف انقلاب همگامی ملت و مسئولین سبب شد تا نظام اسلامی محکمتر و با صلابت تر از همیشه در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ...گام بردارد.


زیبا گفت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) که «آن‌ها حساب همه چیز را می‌کردند الا یک حساب و آن حساب، معنویت بود. آن‌ها توجه به این نداشتند که ملت همه با هم علاقه به خدا و اسلام دارند.


وامروز نیز با اتحاد و انسجام و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و با الهام از ۸ سال ایستادگی ایثارگران و جانبازان در دفاع مقدس، توانستیم در برابر دنیا با صدای بلند و با قدرت در جهت حفظ حقوق‌مان گفتگو و دیوارهای تحریم های ظالمانه ه را بشکنیم.


وظیفه یکایک ما الهام گرفتن از ایثار و انگیزه های پرتوان آن دوران مقدس است، تا بتوانیم مراحل توسعه صنعتی و اقتصادی را پشت سر گذاشته و با دستیابی به آرمان های مقدس انقلاب و دفاع مقدس دین خویش را نسبت به خون شهیدان و رنج های همه ایثارگران ادا کنیم.


مصادف شدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و هفته اول ماه محرم با هفته دفاع مقدس، بیش از هر زمان دیگر وظیفه ما را برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده، دو چندان می کند تا این فرهنگ ناب حسینی به جد در برنامه‌ریزیهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مدنظر قرار گیرد.


اینجانب ضمن تسلیت ماه محرم، ماه معنوی و پر از فضیلت سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، سلامتی و بهروزی خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی را از خداوندمتعال خواستارم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر