02 مهر 1396 - 12:01

مشتریان بانک سرمایه به سامانه پیوند مراجعه کنند

به اطلاع می رساند بر اساس مصوبه هیأت عامل بانک مرکزی و به منظور افزایش ضریب امنیتی ارتباط میان کارت های بانکی و موبایل مشتریان، سامانه جدیدی تحت عنوان «سامانه پیوند» توسط آن بانک راه اندازی شده است.
کد خبر : ۷۵۲۹۳
بانک سرمایه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، به اطلاع می رساند بر اساس مصوبه هیأت عامل بانک مرکزی و به منظور افزایش ضریب امنیتی ارتباط میان کارت های بانکی و موبایل مشتریان (که مهم ترین دغدغه امنیتی در خدمات مبتنی بر کانال USSD به شمار می آید)، سامانه جدیدی تحت عنوان «سامانه پیوند» توسط آن بانک راه اندازی شده است.


با استفاده از این سامانه به جای ارسال اطلاعات کارت مشتریان برای اپراتورهای مخابراتی در کانال USSD، ارتباط میان کارت و موبایل مشتریان از طریق وب سرویس انجام شده و اطلاعات به صورت رمزگذاری شده ارسال و دریافت خواهد شد.


لذا بانک سرمایه به عنوان یکی از بانک های عضو سامانه پیوند، لازم است تا در صورت نیاز مشتری به انجام تراکنش های USSD امکان ارتباط میان کارت های  صادره برای مشتریان و شماره موبایل آن ها را برای سامانه مذکور ایجاد نموده و به آن سامانه ارسال نماید.


بدین منظور از مشتریان گرامی دارنده «کارت نقدی» و «تک کارت سرمایه» درخواست می گردد با مراجعه به:
• صفحه اول وب سایت بانک سرمایه / بانکداری الکترونیکی / معرفی سامانه های بانکداری الکترونیکی / سامانه پیوند


با امکانات این سامانه آشنا شده و با مراجعه به:
• صفحه اول وب سایت بانک سرمایه / بلوک «سامانه پیوند» در قسمت میانی صفحه


به سامانه پیوند بانک مرکزی وارد شده و نسبت به معرفی و اتصال شماره موبایل خود در آن سامانه اقدام نمایند. شایان ذکر است این سامانه امکان به  روزرسانی و اضافه کردن شماره کارت و تغییر شماره موبایل را نیز برای مشتریان ارجمند فراهم می سازد.


لازم به ذکر است با توجه به این که خدمات مبتنی بر USSD به شکل فعلی (ارسال شماره کارت و رمز دوم کارت برای اپراتورهای مخابراتی در کانال USSD) در آینده به طور کامل قطع خواهد شد و «سامانه پیوند» وظیفه ارتباط میان کارت و موبایل مشتریان را بر عهده خواهد داشت، لذا مشتریان ارجمند با ثبت اطلاعات خود در این سامانه جدید، پس از قطع خدمات مبتنی بر کانال USSD نیز از ارتباط میان کارت بانکی و موبایل خود کمافی السابق و با ضریب امنیتی بسیار بالاتر بهره مند خواهند بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر