03 مهر 1396 - 15:15

امضای قرارداد همکاری بانک کارآفرین و اوبر بانک اتریش

قرارداد وام خارجی با خط اعتباری یک میلیارد یورویی به منظور تامین مالی بلندمدت، در شهر لینز اتریش به امضای بانک کارآفرین و سیزده بانک عامل ایرانی دیگر با اوبر بانک اتریش (oberbank) رسید.
کد خبر : ۷۵۳۷۳
امضای قرارداد همکاری بانک کارآفرین و اوبر بانک اتریش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی ‌بانک کارآفرین، این قرارداد همکاری در تاریخ سی‌ام شهریورماه با حضور سید احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی، محمد خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی، عبادالله مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش و نمایندگان بانک‌های ایرانی با «فرانتس گازلسبرگر» مدیر اوبر بانک اتریش منعقد شد.





بر اساس این گزارش، به موجب این قرارداد که اولین قرارداد تامین مالی بانک‌های ایران با بانک‌های اروپایی پس از برجام به منظور رشد و توسعه اقتصاد کشور است، منابع بانک اتریشی به تامین مالی پروژه‌های عمرانی و تولیدی‌ بخش خصوصی و دولتی که مجوزهای لازم را طی مراحل قانونی در داخل کشور دریافت کرده‌اند، تخصیص خواهد یافت.


لازم به ذکر است که پیش از این نیز قرارداد بزرگ‌ترین وام خارجی پسابرجام با خط اعتباری ۸ میلیارد یورویی به منظور تأمین مالی بلندمدت، در شهر سئول به امضای بانک کارآفرین و ۱۱ بانک عامل ایرانی دیگر و اگزیم‌ بانک کره جنوبی (K-EximBank) رسیده بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر