در بازار معاملات جهانی؛

شاخص بورس آسیا پایین آمد/یورو همچنان در مسیر سقوط

شاخص بورس کشورهای آسیایی به دلیل بالا گرفتن جنگ لفظی آمریکا و کره شمالی و همچنین کاهش شاخص بورس «وال استریت»، روند نزولی به خود گرفت؛ ضمن اینکه یورو همچنان بی رمق است.
کد خبر : ۷۵۴۲۵
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از سی ان بی سی، شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز سه شنبه به دلیل روند نزولی بورس «وال استریت» آمریکا با افت شاخص شروع بکار کرد؛ ضمن اینکه بالا گرفتن درگیری لفظی بین کره شمالی و ایالات متحده هم به روند کاهشی بورس آسیا کمک کرد.


در همین حال میانگین شاخص بورس آسیا-اقیانوسیه در منطقه خارج از ژاپن ۰.۳۷ درصد پایین آمد و بورس «نیکی» ژاپن هم با ۰.۳۳ درصد روند کاهشی به ۲۰,۳۳۰.۱۹ واحد رسید.  


بورس «کاسپی» کره جنوبی با ۰.۲۶ درصد تنزل به ۲,۳۷۴.۳۲  واحد رسید؛ ضمن اینکه بورس استرالیا هم با ۰.۲۲ افت شاخص به ۵,۶۷۱ واحد رسید.


بورس «هنگ سنگ» هنگ کنگ با ۰.۰۶ درصد روند نزولی روبرو شد؛ درحالیکه بورس «شانگهای» با ۰.۰۷ درصد افزایش به ۳,۳۴۳.۸۲۷۴ واحد رسید و بورس «شنزن» هم تقریبا بدون تغییر در برابر ۱,۹۶۴.۰۳۰۵ واحد قرار گرفت.






همچنین قیمت منطقه ای طلا  هم به یکهزارو ۳۰۹ دلار و ۴۲ سنت رسید؛ این درحالی است که قیمت فلز زرد در هفته گذشته میلادی یکهزار و ۲۹۰ دلار ثبت شده بود.

پول ژاپن به ۱۱۱.۵۹ ین در مقابل دلار افزایش پیدا کرد و یورو هم با رسیدن به ۱.۱۸۴۸ دلار کمترین سطح خود از ماه گذشته میلادی به بعد را تجربه کرد.








ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها